Thursday, November 17, 2016

Kebetulan Lepas Jatuh Hukum 18 Bulan , Rafizi difitnah Penganjur Parti Seks . Simpati Tak ?

Kesian Rafizi ... belum sejuk cerita pasal kena hukuman penjara 18 bulan , timbul pulak cerita fitnah dia ni sebagai penganjur parti seks bogel . Kebetulan pulak ya ? Hal berkenaan disiarkan di laman Facebook beliau semalam . Antara komen Rafizi adalah seperti berikut ;


"Saya baru dihubungi oleh pegawai polis dari IPD Shah Alam yang ingin menyiasat satu sebaran iklan mengenai penganjuran parti seks bogel.

"Saya baru mendapat salinan iklan tersebut yang disertakan bersama," 

"Saya memohon supaya mereka yang berhajat untuk menyertai parti sebegini, jika mereka membaca berita ini, berhenti menelefon atau menghantar (kiriman) WhatsApp kepada saya,"

Menurut Rafizi , nombor telefon beliau disalah gunakan oleh pihak-pihak tertentu untuk aktiviti-aktiviti sebegini. Rafizi juga berkata ini bukan kejadian kali pertama malah pernah berlaku beberapa kali sebelum ini nombor telefon beliau digunakan untuk iklan seks , pelacuran dan sebagainya.

Kalau dah jadi macam ni, tak lain tak bukan orang akan dengan mudah menuduh ini kerja orang UMNO/ BN, secara tak langsung menimbulkan simpati kepada Rafizi . Al-maklumlah dah la dikenakan hukuman penjara 18 bulan, kena tuduh pulak sebagai penganjur parti seks. Pusing-pusing persepsi orang ramai akan kata ini kerja musuh politik Rafizi.



Takkan lah UMNO/BN bodoh sangat nak buat kerja 'underground' ini macam ? Tentu strategis2 di sana akan faham hal macam ni hanya akan menimbulkan simpati pada Rafizi dan yang dapat political mileage adalah Rafizi juga. Jadi soalannya adakah ini sendiri mungkin kerja 'underground' team di sebelah sana ? Depa kalau 'berlakon' untuk dapatkan simpati memang cukup handal ? Ingat lagi macam mana Rafizi berlakon kena gari walhal takde pun gari kat tangan beliau ???

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu