Monday, May 23, 2016

Lagi Kisah Mahathir dihina Sekutu

Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad dalam satu kenyataan yang dibuat beliau hari ini mengakui bahawa pembangkang sememangnya memperalatkan mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir untuk memperoleh sokongan terutama dari orang Melayu.

Walah bagaimanapun, Khalid menambah satu statement yang cukup menghina sekutu baru pakatan pembangkang yang diterajui DAP itu. Memetik artikel dari Utusan Online

"Ahli Parlimen Shah Alam berkata, beliau mahu penyokong pembangkang faham kerjasama berkenaan bukan kerana mereka menyanjungi bekas Perdana Menteri keempat itu tetapi bermotifkan politik."

“Kita tidak maafkan Dr. Mahathir atas apa yang dilakukan beliau sepanjang 22 tahun memerintah negara dan kita juga tidak sayang kepadanya, ini kerjasama politik semata-mata,” katanya.

Secara peribadi, sedih aku tengok keadaan Mahathir kini. Bekas lawan yang dahulunya dihina dicerca diperli beliau kini pulang balik paku buah keras dalam keadaan beliau yang terdesak kini.

Kita faham, Mahathir perlukan sekutu yang kuat utk menjatuhkan Najib bila opsyen dalaman parti UMNO itu bukan lagi satu pilihan. Cuma harapnya, janganlah biar diri tu dihina oleg sekutu, walhal kalau Najib tumbang, si sekutu pun tumpang tuah.

Tapi apa yang berlaku sekarang, Mahathir seolah-olah biar diri diperli, dicerca dengan sindiran-sindiran tajam . Entah kalau orang2 kuat sekeliling Mahathir itu sedar dah berapa kali kata2 sindiran ini dibuat secara terbuka dalam majlis2 yang dihadiri beliau
 

3 comments:

Yang lagi sedihnya, dalam ucapan penuh beliau, baruah dapigs ni sendiri mengaku mereka pergunakan orang tua nyanyok ni untuk MEMECAH BELAHKAN UNDI UMNO!

Bukan kah ini strategi yang terang2 agenda cinabukit untuk menguasai Melayu? Nama Islam tapi perjuangan adalah kapir.

pENDEKAR DAN pANGLIMA aNWARINAS mempertahankan boneka mereka ..Anwar agar masih releven dipasaran politik dewasa ini...Anwar begitu resah ..gelisah dipenjara sebab tiada siapa yg peduli..cukup cukup..soal peribadi nak digunakan..publik dah jelak..bosan...lagu azizah tak datang ..tak datang..aku dipenjara kesorangan...! dah basi.. Tanpa Tun pun PKR dan Pan..dilihat parti sarkis..pesta semasa..disulam boria olih Mat sabu.. Tanpa faktor Najib pun..anwar pun tak akan kemana.. boh layan olih sekelian pemimpin DAP..lainkan anak karpal..yg jadi loyar dia (lawyer and client base = fees)....bapak budak budak ni pun dah cakap..Anwar harus bertaubat!... tapi hubongan client masih menguntungkan!...ini semua silap mata... untuk membodohkan rakyat..

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu