Monday, April 11, 2016

Geng "dedak" Terima Upah Sabotaj Rosmah

Kemenangan Chong Wei menewaskan Cheng Long di terbuka Malaysia sebentar tadi memanglah sesuatu yang membanggakan rakyat Malaysia, namun sikit jelek sesetengah peminat sukan badminton negara amatlah memalukan sekali. Perilaku oleh segelintir peminat mengejek-ejek seperti beruk semasa upacara penyampai hadiah sebentar tadi amat memalukan.




Menurut sumber yang aku perolehi, perbuatan ini menge"boo" ini sememanganya sudah dirancang lebih awal oleh kumpulan2 tertentu. Segelintir daripada mereka ini telah diberikan upah oleh salah seorang individu yang merupakan orang penting dalam kem "anti-Najib' .

Dari sumber yang diberitakan pada aku, samada Chong Wei menang atau tewas malam ini, kumpulan yang bermotifkan politik ini akan mengambil kesempatan untuk memalukan isteri Perdana Menteri apabila mendapat isyarat dari seorang 'ketua'.

Modus operandi yang serupa digunakan untuk memalukan MB Kedah yang baru. Samada ia dari kumpulan yang sama, tak dapat dipastikan. Bagi aku ini adalah manifestasi kekecewaan kumpulan yang gagal menjatuhkan Najib sebagai PM setelah bertahun tahun merancang dan berbillion RM yang dihabiskan. 

Kalau ye pun sabar je la. Tunggu PRU-14..masa tu , main "boo" ni tak kemana...beberapa kerat punya perangai, satu Malaysia dapat malu. Konon satu stadium yg berbunyi walhal  beberapa kerat ja dok buat ramai. 

4 comments:

Hartikel org tak boleh terima realiti hari ini.. jilat lah selagi boleh dpt bkn dedak dah skrg ni. Tinggal serdak jer kah kah kah

Hartikel org tak boleh terima realiti hari ini.. jilat lah selagi boleh dpt bkn dedak dah skrg ni. Tinggal serdak jer kah kah kah

Amboi sampai 2 kali komen bang,marah benau tu. Tapi ada kebenaran juga apa yang ditulis sebab saya pun ada di stadium tadi nampak yang boo tu berkelompok, kebanyakkan chinese la..bukan semua

Setakat boo tak da kisahlah..tak terjejas pun status rosmah..isteri Pm Malaysia....

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu