Tuesday, March 29, 2016

Hikayat Arborq Turn To Politician : Hipokrit Sang Rapussy

Dengan lagak angkuh, hipokrit talam dua muka, Rafizi Ramli berkata dalam perhimpunan 'syok sendiri' baru-baru bahawa beliau akan terus ganggu Najib & Rosmah. Bila kata ganggu, adakah bermaksud beliau akan terus menabur fitnah?



Dulu Rafizi sibuk ganggu Rosmah, cerita diusung ke hulu hilir pasar cincin yang katanya berjuta juta milik Rosmah. Bila dah diheret ke mahkamah dan termyata apa yang disebarkan tu tak betul. Si penganggu ni hanya boleh kata "saya bergurau"



Rafizi mungkin sedar 'gurauan' beliau tu mungkin boleh menjatuhkan reputasi dan maruah seseorang. Bila dah ternyata dakwaan beliau itu silap, adakah Rafizi cuba untuk atur pertemuan dengan Rosmah dan mohon maaf? Mana lah si sotong ni ada telor nak buat mcm tu.


Bayangkan pula kalau orang lain buat cerita 'fitnah' terhadap Rafizi sebagai contoh beliau ni sebenarnya sotong jadian, atau cross-dresser, bekas drag queen, atau seumpamanya. Tentulah si sotong ni akan melompat. Contohlahh...kalau betul aku tak tau la pulak (hint hint)


Pelik jugak perangai hipokrit Rafizi ni, masa dulu dia lah yang jadi tukang canang , tukang pukul gendang yang diorkestra oleh Anwar menuduh Tun M sebagai bapak kroni di Malaysia yang menyalurkan berbillion RM secara tak langsung kepada kroni. 


Sekarang apa sudah jadi? si Rafizi duduk sebaris dengan Tun M dan buat muka manis konon2 sama2 bergabung nak menjatuhkan Najib Razak. Kalau dulu boleh tahan juga di hantam Tun M. Lagi satu kalau telus sangat dalam memerangi kronisma, rasuah dan salah guna kuasa, Guan Eng punya banglo murah apa lu mau cerita??


Rafizi dan pecacai2 yang lain akan bagi alasannnn ...Guan Eng punya cerita layeennnnn. Guan Eng tak itu , tak ini dan bla bla bla (seribu satu alasan..) . Ini punya perangai standard munafik, kena kat orang lain bukan main lagi  jadi batu api, kena batang hidung atau geng sendiri buat2 bodoh je....Paling teruk orang yang pernah dibalun kaw kaw dulu dah boleh dilupa segala apa yang dimaki hamun dulu sebab sekarang dah duduk sebaris. Cilakak betul Rapussy !

2 comments:

Pondan yang dulu 'slim' tapi sekarang gemok...sebab tu sakit hati. Semenjak Abang Non dah masuk, pondan ni dah malas jaga badan...hahaha.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu