Thursday, January 28, 2016

Kisah "Kantoi" Pegawai SPRM 2.6 Billion

Uolsss...hari ni ada storyyy panass sangat. Sebab mulut bini , laki dia yang susah, kantoi gila babi lah . Ceritanya gini ... si bini pegawai SPRM yang berdegar-degar cerita pasal Najib punya 2.6 billion punya story lahhh. Entah apa si laki cerita kat bini sampai bini keluar statement ala-ala bitchy blended muslimah dekat status Facebook dia.


Sekali tu , orang yang kenal bini si pegawai SPRM ni bukak pekung ... sepekung pekungnya, uols tahu tak si bini ni guna pengaruh suami yang berjawatan besar dalam SPRM untuk ugut abang kandung sendiri. Cilakakk punya pegawai SPRM, lu siasat orang salah guna kuasa, salah guna duit .. rupa rupanya lu pun perangai macam macabaiii.


Sedikit petikan dari blog yang membuat pendedahan ini..


"Kronologinya amat menarik apabila sumber mendedahkan wanita yang mengaku dirinya sebagai ‘datin’ selaku isteri kedua kepada pegawai SPRM bergelar Datuk pernah menggunakan ‘kabel’ suaminya untuk menghantar pegawai SPRM menyelongkar pejabat arwah abangnya sendiri dan merampas dokumen penting syarikat dan perbuatannya itu dibuat dengan tujuan untuk mengaut semua harta tinggalan arwah abangnya yang masih dipegang amanahnya oleh balu dan anak-anaknya yang kini berstatus yatim. Tindakan menggunakan ‘kabel’ suami sendiri untuk mengambil tindakan terhadap ahli keluarga sendiri sudah menunjukkan kepada umum wanita ini mempunyai niat tertentu apabila terlalu vokal menghentam kerajaan menggunakan akaun FB peribadinya. Jangan terkejut kalau semua hal dalam siasatan isu 1MDB dan Derma 2.6 billion akan diceritakan suaminya kepada wanita yang menggelarkan dirinya sebagai ‘datin’ itu. Ia tentunya tidak mustahil berlaku kan?"

6 comments:

Kalau dah kenal pasti..kerajaan atau pihak berkuasa lain tak kan senyap aje...BACUL la kalu lagu ni oiii.

Ko dah pasti allah bersamo ko ...?

Kita ada Allah juga. Semua ada Allah. Jangan gunakan Allah untuk value added agenda anda.

Bini dia ni ada masaalah kewangan yang teruk. Ada yang melunaskannya masaalahnya. MACC patut siasat perkara ni.

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu