Saturday, November 28, 2015

Saya Sayang Tun Dr. Mahathir..

Saya Sayang Tun Dr. Mahathir..

Dulu cukup benci dengan demonstrasi jalanan,
Sekarang 2015 dia pun sama-sama berjalan,

Saya Sayang Tun Dr. Mahathir..
Dulu tahan tanpa bicara alasannya sebab harmoni,
Sekarang tahap tanpa bicara katanya dizalimi



Saya Sayang Tun Dr. Mahathir..
Dulu bukan main benci media barat dilayan mereka macam keparat,
Sekarang yang keparat itu dah macam jadi teman subahat,


Saya Sayang Tun Dr. Mahathir..
Dulu katanya Najib kena turun untuk BN terus perintah,
Sekarang dia dah mula tak kisah siapa pun yang nak perintah

Saya Sayang Tun Dr. Mahathir..
Dulu katanya Melayu Mudah Lupa,
Rupa-rupanya sekarang ayahanda Tun yang dah mula alpa..

1 comments:

saya sayang TUN M masa dahulu
saya benci TUN M masa sekarang(banyak merapu)

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu