Tuesday, November 17, 2015

Pemfitnah YAPEIM Bakal Di-Saman, Ikut Jejak Abam Rapussy


Pemfitnah YAPEIM belaan DAPig sudah dapat surat saman dari Jamil Khir. Eloklah JK pantas respon, report polis dan hantar surat saman, kalau lewat/lembab maka peel-nya makin menjadi-jadi. Tak hairan lepas ni si pemfitnah akan belajar dari mentor sotongnya kononnya tuduhan ke atas YAPEIM tu gurauan je..


Kalau diperhatikan la, nampak macam ada tanda-tanda awal serangan imej terhadap institusi2 Islam negara ni. Kita tau di belakang NOW ada PKR, PKR pulak sekarang selepas alJuburi masuk dalam depa dah jadi anjing kepada puak komunis DAPig. DAPig memang tak senang dengan apa-apa usaha untuk menjadikan negara ni Islamik.


Tengok sendiri la macam mana DAPig menganjingkan PAS lepas dapat kuasa. Mata puak komunis ni mungkin dah naik juling tengok angka2 yang ada dalam akaun institusi Islam dalam negara ni. Depa punya game ialah peralat orang Melayu, buat fitnah kat institusi berkaitan Islam, timbulkan keraguan dan akhirnya Melayu sama Melayu gaduh komunis DAPig sakan melompat. 


Bila dah jadi haru biru, puak komunis ni mungkin akan cari kaedah untuk dapat keuntungan dari harta institusi Islam. Jangan ingat depa tak boleh buat, kerja cat-cat jalan untuk 'Bicycle Lane' kat Penang yang kontrak cecah RM30 juta tu apa jadahnya? Projek mngecat mana yang sampai RM 30 juta oii?? Tapi sesetengah orang Melayu tak pandang sangat hal ni depa lebih suka percaya dengan propaganda komunis nak menjahanamkan institusi Islam tu sendiri


0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu