Wednesday, November 18, 2015

Hantu Belaan DAPig Konar Baring Isu YAPEIM , Rosmah Pulak Kena ?

Perasan tak bila korang berhujah-hujahan dengan seseorang dan bila hujah korang mantap , siap bukti dan bukan air liur propa semata-mata , maka akan tiba satu ketika orang yang berlawan hujah dengan korang akan guna teknik konar baring , tiba-tiba orang tu akan ubah topik cerita pasal benda lain. Dia seboleh-bolehnya nak bagi orang lupa, apa yang dia propa atau fitnah sebelum ni . Aku dah banyak kali kena macam ni, orang macam ni sekali korang terkena , jangan layan dah . Dia nak dia je betul walau dia memang terbukti salah . Ini yang jadi dekat pemfitnah YAPEIM dari NOW asuhan Rapussy.



Selepas kena hantam bertalu-talu dalam media sosial dek kerana fitnah yang dibuat terhadap YAPEIM ditambah pulak dengan tindakan saman yang bakal dikenakan, mamat ni tiba-tiba nak alih isu . Akal macam ni memang mudah di baca ... ni teknik-teknik yang biasa orang-orang PKR buat , ala style aljobori la tu. Kadang-kadang tanya benda lain jawab benda lain . Mula-mula cerita lain, lepas kantoi cerita benda lain . Hahaha alamak rindu pulak aljobori punya gebang . Anak-anak didik dia punya gebang kurang umphhh, nampak sangat 'loopholes' . Semalam punya cerita, bajet2 nak tutup isu, si pemfitnah berkenaan tunding hal YAPEIM ni kat Rosmah pulak.




Tau lah geng-geng PAN, PKR dan DAP takde modal lain semuanya nak dikaitkan dengan Rosmah . Itu lah cerita depa dari dulu sampai sekarang . Yang akak Rosmah ni tak tahu menahu asyik jadi mangsa keadaan ja , nak buat macam mana kan ? Ramai sangat yang sakit hati, redha je lah. Semalam, belaan komunis DAPig ini mempersoalkan samada Rosmah adalah penaung bagi PEMANGKIN iaitu satu institusi yang ada kena mengena dengan YAPEIM . Perghh benda macam tu pun ko nak soal ke samdol ?? Google je la ... tu pun susah ke ? Ni modal nak menonjol diri bajet2 boleh jadi calon pada pilihanraya akan datang . Ya ALLAH ... jauhkan lah rakyat Malaysia dipimpin oleh mereka yang LGBT.

Apa yang menarik ialah selepas persoalan berkenaan ditimbulkan , pembantu khas Rosmah , Rizal Mansor dalam laman Facebook beliau secara sinikal menyindir si pemfitnah NOW.  Beliau menulis ;

"Saya nak jemput Akmal Nasir NOW minum petang.. Sambil tu boleh sembang.. Boleh saya terangkan definisi Penaung.."

"Akmal tanya soalan saya jawab.. Saya tanya soalan Akmal jawab.."

"Saya juga boleh beritahu senarai Persatuan dan Organisasi yang mana DS Rosmah menjadi Penaung.."

Apa agaknya yang nak ditanya Rizal semasa sesi minum teh tu kepada si pemfitnah ? Kalau aku dapat peluang tu ... aku cuma nak tanya .

"Bro ... R U GAY or BISEXUAL ? TOP or BOTTOM ?"


2 comments:

GAY BOTTOM MACAM RAPUSSY....KHAS UNTUK ABANG NON..AAAWWWW.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu