Monday, November 16, 2015

Barua Komunis yang Fitnah YAPEIM Mula Hilang Punca

Kita tau ada satu parti chauvanis ni memang tak senang duduk kalau tengok orang-orang Melayu/Bumiputera ni bersatu . Bila kata bersatu tak semestinya mesti duduk dalam satu parti yang sama. Bersatu dalam konteks bila ada persetujuan bersama tentang sesuatu perkara contohnya dalam mempertahankan Islam dan hak-hak peribumi dalam negara ni . Memang ramai babi-babi chauvanis yang menempek dalam parti DAPig berpegang pada agenda sama nak pecah-belahkan orang-orang Melayu , depa cipta jalan cerita supaya orang-orang Melayu bergaduh sesama sendiri , sangsi sesama sendiri.


Bila ayahanda kepada babi-babi di parti chauvanis mengorak strategi, sahabat yang pernah bersekongkol dulu pun dicop sebagai penjenayah . Jelas sekali niat DAPig ketika bekerjasama dengan PAS dahulu hanya bertujuan untuk menagih undi Melayu yang sememangnya dah berpecah-pecah. Strategi ini berjaya, DAPig melalui barua-barua mereka dalam parti PAS terutama di Selangor menang bergaya dalam pilihanraya . Pengundi PAS tertipu kononnya, calon yang mereka undi itu akan membawa aspirasi Islam dalam barisan kepimpinan Pakatan Rakyat. Kononnya lah ..


Bila dah menang, tembelang babi-babi DAPig ni terserlah. Mulut makin kurang ajar, sudah berani sindir-sindir hak-hak istimewa Melayu, sudah berani sindir Sultan , malah sudah berani persoalkan penguatkuasaan undang-undang Islam terhadap orang Islam . Ma---chibaii lah punya DAPig, dasar keturunan komunis celaka. Malangnya,strategi DAPig ni boleh berjaya di sebabkan ramai Melayu-melayu bajet bagus yang dah buncit perut mereka diberikan habuan hasil haram untuk khianat dengan bangsa dan agama sendiri . 

Strategi DAPig sekarang makin menjadi-jadi, berkolaborasi dengan PKR . DAP mungkin sekarang sudah jadi tuan besar dalam gabungan yang mereka namakan sebagai Pakatan Harapan, yang lain hanya jadi barua tumpang tui, tak salah kalau aku kata banyak towkey-towkey and billionaire memang ada peruntukan sumbangan politik khas untuk DAP, depa ada harapan .... Harapan untuk kucar-kacirkan sistem yang kita ada sekarang , perlembagaan yang gariskan keistimewaan Melayu/Bumiputera dan Islam ni seolah-olah dilihat macam jadi batu penghalang untuk tindakan-tindakan mereka. 

Terbaru, YAPEIM diserang dengan hebat sekali oleh NOW melalui pengarahnya yang kuat benar aura gay-nya . Memang NOW dilihat sebagai proksi PKR , tapi siapa pula dilihat sebagai abang besar PKR sekarang ? Bukan DAP ke ? Semasa isu mengenai YAPEIM digembar-gemburkan media, ramai yang terkesima ,  naik angin sebab katanya YAPEIM makan harta anak yatim, YAPEIM penuh dengan kroni dan sebagainya . Antara yang pantas keluarkan statement membantai YAPEIM ialah DAP itu sendiri . DAP pakai Melayu celup itu tibai YAPEIM , kononnya Islamik tapi lupa kah mereka bila satu ketika dahulu operasi mencegah jualan arak dikuatkuasakan di Selangor, merekalah puak-puak yang paling lantang membangkang. Cilakak punya komunis.


Sahabat blogger The Unspinner terangkan mengenai isu YAPEIM yang sememangnya tak gunakan satu sen pun duit anak-anak yatim seperti yang didakwa. Ini semua game komunis nak bagi orang Melayu berpecah, game nak timbulkan syak wasangka di kalangan orang-orang Melayu , YAPEIM ni di-jenamakan semula semasa zaman Tun Mahathir , ramai yang dilantik pada zaman Tun Mahathir masih lagi pegang jawatan hingga kita. Melalui YAPEIM juga ada pelbagai jenis perniagaan dibuat, dapat hasilkan sumber pendapatan yang banyak ... bukan semata-mata sumbangan orang ramai.
Jumlah terkumpul dari potongan gaji adalah RM304.8 juta. Skim lain ada dalam RM30 juta.


"Jumlah yang diberi untuk amal jariah adalah RM453 juta ... lebih banyak dari jumlah yg disumbang."

"RM118 juta disumbang dari YAPEIM sendiri hasil perniagaan."


Dengan laporan polis yang dibuat oleh Jamil Khir baru-baru ini terhadap pengarah NOW yang buat tuduhan itu, maka jelas tuduhan yang dibuat terhadap YAPEIM dan diri beliau sendiri itu dianggap serius dan mamat yang mempunyai aura jambu belaan DAPig itu mungkin bakal dikenakan tindakan mahkamah . Reaksi mamat jambu belaan DAPig itu pula seperti hilang arah apabila melalui satu laporan polis yang dibuat beliau dilihat seperti cuba memutar belitkan tuduhan-tuduhan yang dibuat sebelum ini . Ini semua komunis punya game, ada pulak yang melayu-melayu ni berjoget sakan ikut rentak komunis , sial lah !

2 comments:

Melayu barua telah menyerang YPIEM, MARA, 1MDB, UiTM. Kita perlu fikir apa motif mereka. Kenapa mereka tak serang institusi seperti YTL, Genting, KuoK? kita perlu fikirkan.

Jangan sesekali memberi sokongan kepada individu Melayu yang ada hubungan kepentingan dengan parti politik DAP. Kerja politik mereka hanya menyebar fitnah fitnah fitnah dengan harapan ada bangsa melayu yang bangang seperti yang akan termakan dengan cerita fitnah mereka. mereka lupa matlamat dan agenda pemimpin DAP adlah untuk memecah belahkan sokongan bangsa melayu supaya pemimpin Melayu terpaksa menjadi pengemis politik.

Untuk kenal mereka ini tidaklah susah mana, ciri-ciri mereka yang sangat ketara adalah puak-puak ini akan sentiasa berkiblatkan agenda jahat pemimpin DAP dan macai-macai Melayu mereka yang masih tidak sedarkan diri lagi. Ingatlah menyesal kemudian tidak akan berguna lagi sebab yang bakal menjadi mangsa adalah anak cucu kita juga di kemudian hari nanti.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu