Thursday, August 27, 2015

Pejuang LGBT & Pengampu Soros Tulang Belakang BERSIH 4.0

Hari ini 27hb Ogos 2015 ... ramai yang dah dapat gaji , gua punya gaji lambat lagi ... untunglah sesiapa yang dah dapat gaji tu . By the way ... artikel ni bukan cerita pasal gaji, tapi cerita pasal Bersih 4.0 , tak lama dahh ... 29hb ni , hari Sabtu . PAS dah bagi confirmation, depa takkan hantar ahli untuk 'join' Bersih 4.0 , tak sama macam dulu-dulu dah . Sekarang yang beria-ia nak gerakkan Bersih 4.0 ialah DAP ...masa hari Sabtu nanti hangpa tengok lah geng2 mana yang akan buat 'havoc' dekat KL. DAP cuma ambik kesempatan untuk jadi popular dengan keadaan iklim ekonomi dan politik negara yang tak menentu ni .



Barua-barua besar DAP seperti Ambiga, Maria Chin dan Marina Mahathir galak menghasut orang ramai supaya menyertai perhimpunan haram ini. Dah sampai 3 kali perhimpunan Bersih diadakan apa yang hasilnya ? Lama-lama orang pun dah naik bosan , semasa mula-mula dianjurkan Bersih dulu memang lah dapat sambutan hebat , masa tu PAS pun kuat menyokong ... tapi lama kelamaan-lamaan dah nampak makin sendu , dah tak ramai orang macam dulu-dulu . Secara peribadi aku dapat merasakan Bersih 4.0 takkan jadi se 'havoc' dulu.



Cuma apa yang menarik ialah kebarangkalian puak baju merah bertembung dengan baju kuning ... aku taknak komen sangat pasal puak baju merah ni , pasal apa la korang nak layan sangat ... abaikan je lah kumpulan Bersih tu .. kan dah kena trol dalam Youtube jadi "power rangers" , serious memang lawak bro ..Berbalik kepada cerita Bersih 4.0 , kelak 29 Ogos nanti kita boleh tengok puak-puak chauvanis menunjukkan 'belang' mereka kononnya sebab nak selamatkan negara . Masa hari ni jugalah boleh tengok gelagat-gelagat puak pemakan babi jadi sawan .


Macam aku tulis dalam artikel yang lepas , nak sangat turunkan Najib tak payah berdemo Bersih bagai , buat cepat-cepat usul undi tak percaya dan dapatkan sokongan ahli parlimen . Penyokong kuat kumpulan LGBT dan kuat memperlekehkan kumpulan yang mempertahankan kalimah Allah, Marina Mahathir yang menjadi tulang belakang Bersih 4.0 sekarang dilihat lebih bersemangat mempromosikan perhimpunan haram kali ini , mungkin dah dapat 'green light' daripada ayahanda . Tapi itu lah macam ada orang pernah kata ... kalau dah terdesak dengan syaitan pun boleh jadi geng.  Bayangkan si bapak punyalah dok balun Soros, si anak pulak boleh join perhimpunan yang dapat dana dari Soros ! Nasib badan lah dah berbintikan Mahathir ... senang dapat populariti, buat duit dan nama.


5 comments:

Mahathir patut jd de facto leader pkr je

Ambiga, Maria chin dan marina kerala......sekor cinapek dan 2 ekor pariah....yang mana satu sayangkan Islam yang mana sayangkan kristian?

Anak Mahataik yang paling tak guna!

Madir pun dah ikut anaknya marina turun bershit4 gamaknya...nyanyuk dah tu...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu