Saturday, March 28, 2015

Rakyat Malaysia & Warga Kazakhstan di Malaysia Marah Dengan Cubaan Ceroboh Majlis Kahwin di KLCC

Kalau hati dah busuk , dengki dan seangkatan dengannya ... hari kebahagiaan orang lain pun tak dipedulikan . Itu lah perangai yang ditunjukkan dalam kempen #kitalawan PKR yang dikepalai oleh Fariz Musa . Dalam satu kenyataan, Fariz berkata demo pada hari Sabtu ini turut bertujuan untuk 'rai' majlis perkahwinan anak PM . Beruk-beruk yang bakal menyertai #kitalawan akan berarak dari SOGO ke KLCC pada 28 Mac ini.



Perhimpunan #kitalawan pada Sabtu ini dibuat untuk 'cover' malu disebabkan perhimpunan lepas tak dapat sambutan. .. dikatakan yang hadir hanya sekitar 3,000 orang, gambar yang diambil bukti segalanya ... tapi portal pro-pembangkang Malaysiakini mendakwa yang hadir 10,000 , nampak benar menipunya.. , jadi disebabkan kegagalan itu lah mereka cuba lagi buat perhimpunan besar-besaran cuma kali ini bangsat2 dari PKR tidak ditemani sekutu mereka DAP dan PAS .  DAP pun masih tahu hormat majlis orang ... PAS pulak kita tahu mmg dah tak sebulu dengan PKR kerana isu baru-baru ini.











Apa yang menarik melalui komen-komen yang disiarkan dalam artikel Malaysiakini , ramai yang tidak bersetuju dengan idea provokasi #kitalawan yang dikepalai Fariz Musa untuk berarak ke KLCC. Fariz dikecam teruk dalam komentar2 artikel yang berkaitan . Komentar yang dibuat bukan sahaja dari mereka yang menyokong kerajaan namun oleh mereka yang mempunyai pendapat berbeza. Namun rata-rata sepakat bahawa ia tindakan merosakkan majlis orang adalah sesuatu perbuatan yang biadap. Malah agak menarik juga apabila pelajar/'expat' dari Kazakhstan yang bekerja di sini juga meninggalkan komen menyatakan rasa kurang senang dengan tindakan yang ingin dibuat oleh pendemo .



Bangsat betul la Fariz ni , cuba la nanti waktu kenduri kawin anak ko orang pulak buat kacau ?? Memang dasar biadap , sedar lah PKR semakin hari semakin lemau ... makin kurang sokongan , PAS pun dah jemu nak bersama-sama PKR , balik-balik jadi balaci Anwar ,lepas tu jadi tukang angguk DAP . Yea lah sampai bila nak jadi balaci orang ..siap kena pijak kepala ? Apa pun gembira apabila mengetahui (semasa artikel ini ditulis) , beberapa pemimpin PKR yang bakal mengepalai #kitalawan sudah kena angkut dengan polis . Tahniah IGP , depa ni tak boleh biar ... makin dibiar makin naik lemak .


5 comments:

Bidaman...bpe juta bn byr ko setahun?

hahahhaha... kangkung sekilo... itula hargenye...

8.15am berapa banyak DAP,PKR, bersama US dan ISRAEL byr ko, bank kat singapore dh berapa ribu USD kat dlm? Bila boleh berambus dari malaysia?

Tsk payah bayar pun .mmg aku meluat dgn pkr.

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu