Saturday, February 14, 2015

Rakyat Makin Menyampah Dengan Anwar Sebab Mulut Nurul Becok

Aib kerana di 'confirm' kan Mahkamah Persekutuan sebagai seorang peliwat tak abis lagi,  Anwar yang kini merengkok dalam penjara di 'malu' kan oleh ahli keluarga sendiri pulak . Kerana mulut becok Nurul tak sabar nak minta simpati orang ramai, satu Malaysia dah tahu yang satu keluarga Anwar mendapat 'layanan istimewa' bila dibenarkan melawat banduan yang tak sampai 4 minggu diterima masuk dalam penjara.

Anwar yang baru 3 hari menghuni di penjara Sungai Buloh dikatakan mulai susut berat badan beliau . Itu lah yang diceritakan anak sulong Anwar, si Nurul Izzah kepada wartawan Malaysiakini.



"Beliau kelihatan bersemangat walaupun kelihatan sedikit kurus kerana beliau berpuasa di penjara," kata Nurul (yang baru-baru ini bergelar janda) kepada wartawan yang menemuramah beliau.

Dari apa yang diucapkan Nurul , bau-bau Anwar and the family nak buat drama swasta dah bermula. Hari ini cerita Anwar 'berpuasa' , esok Anwar kena pukul, esok pulak Anwar sembelit, esok pulak Anwar keracunan arsenik kali kedua ... lepas tu sakit pinggang, kena suntik HIV . Anwar and the family akan buat semula lakon layar yang lepas . Dah nampak bunga-bunga tu ... apa yang menarik, rakyat jelata dah macam 'bo layan' dengan drama-drama yang cuba dipertontonkan ini.



Dah buat drama berat badan Anwar mula susut, kita jangan lupa apa yang istimewa sangat Anwar sampai keluarga diberi peluang  melawat walau baru 3 hari masuk dalam ? Bukan apa , sebab dalam laman web penjara bahagian "Panduan Lawatan Bagi Keluarga Penghuni" , terdapat tempoh2 tertentu untuk kategori2 banduan dan jelas tertulis di situ " lawatan peringkat hanya layak diberikan kepada banduan selepas 4 minggu ia diterima masuk" . Soalan aku dah berapa lama Anwar dalam penjara , cukup 4 minggu dah ke ?

Baru 3 hari dalam penjara, dah nampak Anwar seperti mendapat keistimewaan tersendiri . Orang lain pun masuk penjara juga, orang lain pun mengaku tak bersalah dan teraniaya juga, tapi ada diaorang dapat 'keistimewaan2' ittew ? Wahai ahli-ahli PKR, ini lah masanya korang nak jatuhkan kroni2 Anwar dalam parti . Kalau dulu masa Anwar ada, korang dipijak-pijak takde can nak naik. Balik-balik yang naik pegang jawatan dalam parti muka-muka yang tu juga. So sampai bila lagi ? Lama tu 5 tahun untuk korang buat planning . Slow and steady ... kasi kambus kroni-kroni.

7 comments:

Ijjah is a bitch. Brings nothing but hatred and destruction to this beautiful nation.

Buku2 sejarah akan datang WAJIB mencatatkan KECELAKAAN DAN KESIALAN keluarga anak beranak, suami isteri anwar iberahim.

KELUARGA PUAKA inilah perosak negara dan yang menyekat kemajuan negara hanya demi keuntunggan KELUARGA PUAKA dan KRONI2 mereka.

IJJAH IS A BITCH!!

Federal court sahkan gelaran nuar aljuburi yg diberikan olih mat sabu......

KDN sebagai bapa kepada penjara...tolong jawab sikit..kenapa banduan tak dapat..tapi di celaka perosak bangsa agama dan tanah malaysia diberi keistimewaan .

sesiapa yg ingin kurus kan badan blh apply masuk penjara. dalam masa 3hari blh kurus.

Diet Plan yang terbaik di Malaysia? Di Asia? Di dunia?

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu