Wednesday, February 25, 2015

Rafizi Pembelit Besar: Akhirnya Pengampunan YDP Agong Dicari

Bukan main berlagak lagi kroni2 Anwar semalam bila mengatakan mereka tak akan minta pengampunan diraja berhubung hukuman penjara yang dijatuhkan terhadap Anwar baru-baru ini. Rafizi Ramli dalam satu kenyataan yang disiarkan portal Malaysiakini berkata tidak akan ada permohonan pengampunan diraja kerana tetap dengan pendirian "tidak bersalah" . Betul lah tu..kalau tak salah buat apa nak mintak ampun.



Cuma yang aku pelik sekarang, selepas buat kenyataan angkuh tu, tiba-tiba je dah ada percanggahan apabila ahli keluarga Anwar, diketuai ratu kipas Wan Azizah mengatakan bahawa mereka sekeluarga akan cuba dapatkan pengampunan dari YDP Agong. Mana Rafizi si jambu nak letak muka? 

Kak Wan tak kisah pun suami minta ampun dengan YDP Agong sebab meliwat..Rafizi ni memandai-mandai je kot? Cuba tengok gambar kat bawah ni, muka si Rafizi pun sama2 hadir kan? 


Jadi statement yang si Rafizi buat semalam setakat merapu je lah? Memang dasar kaki kelentong. Aku dapat rasakan, kroni2 Anwar berada dalam keadaan tertekan, sebab bila Anwar ke dalam ramai yang berada dalam PKR tu tak sabar nak tanam kroni2 Anwar ni. 

Dah lama sgt besar kepala dan bermaharajalela selagi Anwar ada. Rafizi dah tentu antara yang paling gelisah. Dengar cerita ramai dalam PkR sendiri tak puas hati dengan Rafizi. Individu yang dilihat berpotensi ganti Anwar sekarang ialah Azmin yang kita tau memang tak berapa nak sebulu dengan kroni2 Anwar . 
Jadi boleh lah aku katakan disini kaki kipas Anwar sekarang dalam kepanasan dan terdesak nak bebaskan Anwar untuk menghentilan gelombang rampasan kuasa dalam PKR.




7 comments:

Kalau SPB AGONG, ampunkan kaki peliwat ni...rasa rasanya lebih baik kita rakyat malaysia minta kerajaan BN isytiharkan MALAYSIA jadi sebuah negara LIBERALISME. Lebih senang dan makin ramai rakyat terutama MELAYU akan jadi kaki LIWAT..sah jadi umat Nabi LUTH. Dan terus isytihar bukan negara islam..Pinda terus perlembagaan.

Atas dasar apa nak bagi pengampunan pada peliwat tegar ni? Dahlah tak nak mengaku kesalahan, bersumpah pun tak nak. Lagi pi burukkan imej negara setiap kali Malaysia menghadapi krisis. Hampir 2 dekad dibiarkan Malaysia berada dlm huru-hara. Sesungguhnya dia tak layak untuk pengampunan.:Lagipun nak minta pengampunan apa kalau tak bersalah? Bukti DNA dah terkantoi pun masih nak angkuh lagi. Ini macam punya orang pun ada.

Yang Mana satu ???.
1)- pengampunan penuh - Saiful dizalimi.
2)- Pengampunan bersyarat - kebaikan 2 pihak anuar dan saiful
3)- Tiada pengampunan..- mandatori , kerana kerosakkan yg
berlaku.

mintak ampun pada Tuhan la nuar jubo oiii ...
hentikan la nak insaf kalo dah nak masuk 7 series ni ... sok lusa bila dah terlepas ... tak dapat toronnn lobang taik ... dapat jilat pun jadi la ... serupa hanjing

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI


Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu