Wednesday, February 25, 2015

Besar Kemaluan Khalid Samad dek Wan Azizah & Co

Semalam gua dapat call dan sms dari kawan2 tanya betul ke Anwar nak minta pengampunan diraja ? Gua cakap lah balik dekat diaorang , korang tak baca kat portal2 internet ke yang Wan Azizah dan anak beranak yang lain dah kecoh pasal pengampunan diraja ni . Depa jawab balik , memang depa ada baca tapi yang tulis tu cerita lain , artikel yang depa baca dah basi ... artikel yang pertama pasal Rafizi 'jambu' kata kalau minta pengampunan diraja samalah macam Anwar mengaku salah meliwat , artikel yang kedua pula pasal parasit PAS , MP Shah Alam .. Khalid Samad yang keluarkan kenyataan yang sama . Gua kata balik korang dah terlambat , seperti biasa pembangkang kat Malaysia ni memang dasar pembelit dan penipu . Konon - konon berprinsip tak nak mengaku salah meliwat dan tak nak minta pengampunan diraja , tiba-tiba sehari lepas tu keluarga Kak Wan dah terhegeh-hegeh nak pengampunan pulak .


Deyyy ... apa cerita ni ? Semalam gua bahan Rafizi 'jambu' , tak perasan si Khalid Samad pun ada buat kenyataan yang lebih kurang sama . Jadi hari ni walaupun isi kandungan artikel lebih kurang sama macam semalam , saja aku up juga tapi guna individu yang berbeza la . Wartawan-wartawan sekelian , mohon anda semua bersikap hati kering bila ada peluang untuk temuramah si Rafizi dan Khalid Samad ni . Tanya lah kenapa tiba-tiba buat U-turn ? Nak tahu juga apa alasan konar baring kali ni . Kah kah kah , geng2 Anwarism hampir ke lubang jamban bila Anwar dah masuk jail . Semua ketar lutut sebab musuh2 dalam parti sendiri sedang mengatur langkah nak tumbangkan korang . Khalid Samad ni pun elok lah ucapkan selamat tinggap pada PAS , masuk je la PKR ... gua tengok pun dah macam bukan orang PAS si Khalid Samad ni , sama spesis dengan Sabu .

1 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu