Saturday, January 3, 2015

Nak Tolong Mangsa Banjir Ke Nak Kempen Pilihanraya?



Apa kelancauankah yang didakwa aktivis yang menamakan diri mereka sebagai Papisma ini? Benarkah dakwaan yamg bantuan terhadap mangsa banjir diberi dengan melihat samada mereka ni ahli dari parti politik tertentu?

Tak dinafikan memang ada sesetengah bantuan yang disalurkan kepada mangsa banjir datang dari pemimpin parti2 politik tertentu, malah pada barangan bantuan banjir pun tertera lambang parti politik masing2. 

Tetapi aku agak skeptikal dengan dakwaan yang dibuat Papisma ini. Takkan lah sampai begitu rendah sekali sikap petugas bantuan sehingga sanggup memilih utk diberi bantuan kepada siapa.

Harapnya dakwaan yang dibuat Papisma ni tak betul, aku tau banyak NGO yang turun untuk beri bantuan pada mangsa banjir dan macam2 cerita yang ada. Cuma kita harap, bila nak membantu orang biarlah ikhlas dan bukan berpilih-pilih

3 comments:

Yg sanggup buat mcm ni ahli2 Parti Ajaran Sesat aje.

Biarkanlah. Hak masing-masing nak tolong puak yang mereka suka shaja.

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI


Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu