Tuesday, January 27, 2015

Guan Eng Bagi Amaran Jangan Ganggu Keluarga Beliau (... lu ganggu keluarga orang boleh?)

Masa awal-awal jadi Ketua Menteri Pulau Pinang dahulu, Lim Guan Eng bukan main lagi promosi diri mengamalkan kesederhanaan . Gambar beliau menaiki penerbangan economy class disebarkan oleh macai-macai siberterompah untuk meningkatkan populariti kononnya beliau ni sangat rapat dgn rakyat dan konsep pentadbiran 'Khalifah Umar Abdul Aziz' yang dicanang-canangkan sebelum ini kononnya benar dan bukan hanya retorik semata-mata . Namun semua itu hanya lah pancing untuk mengekalkan kuasa untuk next 'election' a.k.a PRU-13. Dah dapat kuasa , maka kita nampak dia punya 'true colors' . Kalau satu ketika dulu Guan Eng pernah perlekehkan PM Najib dengan menyindir Rosmah, namun kini isteri Ketua Menteri Pulau Pinang itu juga khabarnya makin menyerlah . 




Populariti Betty Chew meningkat kebelakangan ini apabila gambar beliau dengan beberapa barangan mewah tersebar di Internet . Perkara ini menjadi cukup panas sehingga cukup untuk membuatkan Lim Guan Eng mengeluarkan kenyataan supaya pengamal media sosial tidak 'menganggu' isteri beliau . Pandai pulak Guan Eng pertahankan bini bila kena balun di media sosial , dulu dia tumpang semangkuk balun Rosmah tak apa pulak ? Ini lah orang kata KARMA , masa kita belum dapat kuasa kita boleh kata macam-macam kat orang lain ,bila dah dapat kuasa benda yang kita kritik itu lah yang kita amalkan. 







2 comments:

Bro, truskan usaha 'perangi' anwar ibrahim. teruskan menulis dan highlight pada kes liwat anwar - saiful sbg sexual harassment antara majikan dan pekerja.

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI


Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu