Wednesday, January 28, 2015

"Tunjuk Belakang" Hasil Seni Biadap Vincent Leong

Dah makin berani dah makin kurang ajar. Ini lah sikap yang ditunjukkan oleh puak yang mengaku 'rakyat' Malaysia. 



Gambar-gambar pemimpin termasuk Yang Dipertuan Agong dan Permaisuri di 'frame' memandang ke arah bertentangan. Apa sebenarnya motif pelukis yang berusia 36 tahun dari Kuala Lumpur ini? 

Dikatakan 'hasil seni' Vincent dipamerkan di Dart Stage,Singapore. Elok lah, memperlekehkan simbol yang berkaitan Malaysia di negara lain yang pernah menjadi sebahagian dari Malaysia. 

Apa yang dibuat oleh Vincent ini benar2 tidak bertanggungjawab, nak jadi kakiseni pun biarlah tahu had sempadannya. Ini macam nak cari gaduh je? Jangan sebab org macam Vincent ni, orang lain pulak yg terheret sama. 

Kita nak tengok apa respon parti2 politik seperti Gerakan,MCA dan DAP dalam hal sebegini, sebab wakil2 dari parti ini lah yang paling kuat bersuara bila ada isu2 seperti ini timbul tetapi yang menyentuh sensitiviti kelompok mereka.

1 comments:

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI


Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu