Tuesday, November 4, 2014

Penyokong Kuat PKR Nak Ludah Muka Rafizi Ramli

Ternampak satu posting FB dari seorang penyokong tegar Pakatan Rakyat, orang gelar mamat ni Jamil Kucing...memang selalu turun ni kalau ada je program2 anti-kerajaan , muka dia ni memang tak pernah miss... Apa yang menarik nak diceritakan ialah pasal dia bengang sangat dengan Abam Rafizi Ramli sampai ke tahap nak LUDAH MUKA. 

Dah post kat FB , segala perangai hipokrit Rafizi diceritakan ... ini bukan pasal apa pun. Aku agak Jamil Kucing bengang sebab dah tak ramai yang hadir dalam perbicaraan kes liwat Anwar , masing-masing dah takde mood. Bila dah jadi macam ni ada je la orang nak dipersalahkan . 


Target si Jamil Kucing ni si Rafizi Ramli... antara pemimpin PKR yang mana ramai ahli-ahli PKR sendiri cukup meluat. Sebab apa depa meluat.. aku pun tak pasti , tapi dari kenyataan yang ditunjukkan si Jamil Kucing ni , nampak sangat si Rafizi Ramli ni cukup kuat mengampu Anwar , dilantik jadi Setiausaha Agung pun mungkin sebab kuat mengampu , mungkin sebab tu ramai yang tak puas hati . 



Rafizi kalau bab bercakap memang nombor satu, cakap macam berjiwa rakyat bla bla bla .... kalau betul sangat berjiwa rakyat, kenapa ramai ahli-ahli lama dalam PKR ni cukup terbakar dengan dia ? Nak kata depa jeles sebab Rafizi Ramli ni muda lagi , tak jugak . Ramai jugak pemimpin PKR macam Nik Nazmi tu muda belia...tak kena attack sampai macam ni sekali pun . Apa pun , gudluck Rafizi ...semoga berjaya jadi pemimpin yang dibenci oleh ahli parti sendiri. 


7 comments:

Kah kah kah.... Jamil... Jamil... Kena kencing dahhhhh

Yang bangang marah kat yang bodoh...

Relax la bro....aku dulu pun mengaku pejuang reformasi....sanggup buat Apa saja demi pak sheikh...
Skrg tak LAGI...pak sheikh adalah setan bertopengkan manusia...dia sah peliwat spt kata Peguam dia sealing saiful...
Satu lagi...dia pemuki China doll...pelakon bogel video besi....

Ko nak berjuang demi peliwat tua tu...lantak ko ler....

Jamil kucing ni standard macai bela kucing saja ....asyik membodek Anwar dari zaman reformasi sampai sekarang selalu kerumah Anwar tapi sayang tak dipandang oleh ANWAR kerana kurang jambu....ki....ki...ki berbeza dengan Rafizi yang jambu dan bijak

Pak sheikh ni ... kalau benar dizalimi, Doa kepada Allah supaya memberi kemenangan kepada beliau.
tapi dlm kandng tertuduh ... Pendakwa tak boleh soal.
Sini dah nampk something wrong ... udah udah lah ... TAUBATLAH
RUMAH DAH KATA PERGI ... KUBUR DAH KATA MARI.

Kesian masih tak sedar diri lg nmpknya macai2 si peliwat tu..

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu