Monday, October 20, 2014

Ikon Anak Muda 'Caras' Suami Orang!

Orang dah cerita lama pasal gambar Dyana Sofea dan Zairil, media arus perdana pun pick-up. Aku mulanya malas nak layan cerita-cerita macam ni, memang dah naik meluat dengan budak2 Melayu DAP yang 'feeling cool' ni. 


Tapi hari ni terpikir, Zairil yang dikatakan ada dalam gambat sensasi berkenaan tu single ke dah kawin. Mula2 aku ingat budak bujang, sekali dari maklumat yang ditunjukkan di Wikipedia dia ni rupanya dah kawin. 

Perghhh...menarik, apa agaknya perasaan si isteri Zairil ni bila nampak Dyana dan Zairil punya gambar yang tersebar tu? Takkan nak merelakan je demi parti?

Untunglah kalau ada perempuan yang sanggup biar si suami bercuddle cuddle dengan perempuan lain. Soo scandalicious! anyway...posting aku ni sebenarnya nak highlite pasal attitude ikon anak muda PR atau lebih spesifik DAP. 

Dengan kejadian gambar yang tersebar bersama suami orang tu...bolehlah kita katakan ikon anak muda  yang dibanggakan DAP ni juga berpotensi untuk meruntuhkan rumah tangga orang lain.


 Buat isteri2 pemimpin PR, khususnya DAP...hati hatilah bila nampak ikon-ikon anak muda ni dekat2 dengan suami anda. Kalau masih sayang suami , korang 'cantas' dulu sebelum depa 'caras' .

6 comments:

dan bila kantoi.. heboh pasal politik longkang... semuanya salahkan longkang.. yang korang bermulut longkang setiap masa korang tak ingat.. hah skang.. bolehla pi longkang dan mandi air longkang..

Biasalah puak Pakatan Rakyat ni, betul salah belakang kira, apa yang mereka buat semua betul, pegang anjing pun dah dipromosikan, sebelum ini oktoberfest, lepas ni tak tahulah apa lagi fitnah yang akan melanda umat Islam di Malaysia, Pakatan Rakyat ni ibarat dajal yang suka melingkupkan umat Islam di negara ini. Sedarlah semua.

Fitnah dari mini dajal sedang melanda umat Islam, apa yang haram dipromosikan, yang wajib diabaikan, umat Islam dah boleh dipergunakan, ini adalah tanda-tanda kemusnahan kepada umat Islam di Malaysia jika tidak dibenteras dengan kadar segera.

Banyak benda telah diselewengkan dari segi akidah umat Islam oleh PR. Takkan penyokong2 PR tak nampak atau buat2 tak nampak. Wahai penyokong2 pr korang ni takda pendirian ker dalam anutan agama korang kalau tak dikira dari segi anutan politik korang? Korang malu dengan orang2 umno ker ataupun korang dah berpatah arang dan angkuh dengan Allah?

Gambar ni dah lama ada bersama Tony tan dan ramesh rao. Pertemuan sebelum pilihanraya dyana menangis merengek macam budak merayu kepada tony dan ramesh spya gambar ni x disiarkan.

Mana tegoran dari Nik Aziz, Hj. Hadi dan para ulama PAS?

Tak ada komen. Maknanya PAS meredhai perbuatan ini dikalangan mereka.

PAS memang dayus.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu