Thursday, October 23, 2014

Dyana dan Zairil 'Kontrol' Gelabah

Gambar kontroversi Dyana dan Zairil yang tersebar baru-baru ini membuatkan 2 'anak emas' DAP ini mula melatah. Kenyataan akhbar dibuat kononnya penyebaran gambar berkenaan adalah hasil perbuatan politik kotor. 






Istilah politik kotor yang digunakan pembangkang ni bukan perkara baru kita dengar, asal ada di kalangan mereka yang kantoi maka istilah ini akan diulang-ulang. 

Secara peribadi penulis berpendapat, apa korang nak buat itu korang punya pasal...pandai makan pandai simpan, ini bila kantoi korang nak cari silap orang lain. Tolonglah..dah jelak dengar alasan politik kotor tu, lepas tu salahkan orang lain. 

Bukannya penulis minat sangat isu skandal2 ni, cuma apa yang kita meluat ialah bila pemimpin-pemimpin muda DAP ni cuba ditonjolkan sebagai individu yang suci murni walhal ada jugak 'skeleton in the closet' . 

Penulis tertarik dengan satu komen FB yang mendakwa gambar itu sebenarnya tersebar dari FB milik Zairil sendiri. Komentar berkenaan mendakwa keintiman kedua-dua selebriti DAP itu memang dah lama dihidu, tetapi didiamkan saja oleh mereka yang tahu mengenai perkara ini. 

Sejauh mana kebenarannya, penulis pun tak pasti. Cuma apa yang melucukan ialah bila ada dakwaan mengatakan itu gambar edit? Seriously gambar edit? I dont think so..dan ibu kepada Dyana pun melatah bila isu ini timbul, bermatian-matian mengatakan Dyana dan Zairil takde hubungan lovey dovey ni. 

Well makcik ... I tak tahulah kalau dalam dunia ni ada anak mengaku dekat dia punya mak yang dia ada skandal dan dah sampai tahap kissing2 n cuddle2. Ok  my point is...hangpa nak kissing2 ke, cuddle2 ke, lovey dovey ke...itu hangpa punya pasal, aku cuma meluat bila ada perangai hipokrit..tambahan2 pula dari mereka yang bergelar pemimpin, yang mempengaruhi rakyat dengan macam2 ucapan. Kalau orang lain punya silap sedap je korang jaja dalam ceramah, bila sendiri punya silap mulalah nak saman bagai. Duhh


2 comments:

DAPigs ni nak buat
Damage Control ke......
memang
Damaged Kontol?

Married chinese boy and a slutty "Malay" girl having an affair.....malas nak layan.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu