Monday, August 18, 2014

Waran Tangkap Ke Atas N Surendran

Dipetik dari mesej yang tersebar, kalau benar. Memang padan muka N Surendran. Sebelum ni pun dah ada laporan polis dibuat terhadap N Surendran kerana hina mahkamah oleh GERAM tapi takde apa2 tindakan. Apa pun berita hari ni menunjukkan badan penguatkuasaan kita memang menyiasat dalam senyap. Emm pasal buku Rafizi yang lebih kurang menghina mahkamah pulak bila agaknya ya?


Makluman Media: Polis telah mengeluarkan waran tangkap terhadap YB N Surendran, peguam DS Anwar Ibrahim dalam kes rayuan Fitnah 2. Beliau akan dihadapkan ke mahkamah Jln Duta esok, Selasa 19hb Ogos jam 9pg di bawah Akta Hasutan kerana mengeluarkan kenyataan bahawa kes Fitnah 2 adalah satu konspirasi politik terhadap Anwar yg melibatkan DS Najib Razak.

---

Press Alert: Police have issued a warrant of arrest against N Surendran, Anwar Ibrahim's lawyer in Fitnah 2 Appeal. Surendran will be charged tomorrow, Tues 19/8, 9am for Sedition at Jalan Duta court for stating that Anwar's sodomy 2 charge is a political conspiracy involving Najib Razak.

2 comments:

Rupa rupanya POLIS dan Peguam Negara masih ada telor

Lawyer ni sakit Ke.lain macam aje aku tenguk.dia selalu majal kat Parlimen dh 2 kali kena gantung ni akta hasutan.macam malap aje masa depan.tak apalah bro anwar Ada.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu