Saturday, April 5, 2014

Siasat Segera Individu Sebar Fitnah Kapal Terbang Dinaiki PM 'Terhempas'

Berikut adalah profil 'budak melayu' biadap yang menyebarkan satu gambar photoshop yang agak mengganggu emosi dan jiwa manusia yang waras. Apatah lagi gambar itu pula dikaitkan dengan isteri Perdana Menteri. Penulis tak sanggup nak letakkan gambar itu disini tetapi biar saja lah penulis letak gambar profil FB budak yang kurang diajar itu.

Namun satu perkara yang perlu kita ingat. Orang takkan saja saja meletakkan gambar mereka dan kemudian membuat posting posting berunsur provokasi. Malah mungkin gambar individu yang digunakan itu adalah psychological war yang cuba digunakan pihak musuh unuk memfitnah individu berkenaan.

Maka sebelum kita naik angin dan ambil tindakan sendiri terhadap individu ini, ada nya lebih elok kita huat siasatan terhadap pemilik sebenar akaun ini dan gambar yang digunakan benar benar gambar beliau. Tak salah kalau penulis kata kaedah ini mungkin juga kaedah yang digunakan oleh2 cynertrooper2 haram penyokong PR bertujuan memperbodohkan kita.

Olrh yang demikian, eloklah disiasat dengan lebih teliti terlebih dahulu. Kita juga harap pihak SKMM memainkan peranan mereka dengan lebih efektif kerana semakin hari dilihat semakin ramai pihak tak bertanggungjawab makin galak menjadi keyboard warrior tanpa memikirkan implikasi yang bakal diteria oleh orang lain

6 comments:

Orang-orang bodoh macam mamat sekor nie memang patut diberi penghormatan. Jemput bawa ke balai, masuk story dalam akhbar, sumbat dalam bilik besi. Tengok kalau-kalau Nuar akan buat demo jalanan untuk membela beliau dari penjara.

Salah kerajaan jugak sebab ISA dimansuhkan. Itulah yang mereka2 mahu sebab boleh ckp sedap depa saja.

Tanggunglah kerajaan Najib sekarang sebab dengar sngt ckp mereka2 ni...

Ya setuju dgn anon April 5, 2014 at 11:41 PM...santau jer.!.

Angkut tahan dan kasi je pelajaran dr dalam lokap. Kasi hajar cukup2.

orang kaya gitu mah harus di hukum gan
senak-enaknya aja tuh orang masukin gambar yang nggak di blog
harus segera di hukum tuh gan

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu

Link Blogger Negeri Sembilan / Melaka/Johor