Friday, April 25, 2014

Isu Bajet Tambahan : Ahmad Maslan bandingkan Anwar & Najib Untuk Sekolahkan Rafizi

Pakar strategik PKR dimalukan Ahmad Maslan dalam sesi parlimen apabila mempersoalkan tindakan Najib,sebagai Perdana Menteri yang tak pernah gagal membentangkan bajet tambahan sepanjang jadi Menteri Kewangan. Ahmad Maslan dalam jawapan beliau kepada Rafizi tentu menyebabkan ahli Parlimen Pandan itu tersentak.

video

Mana tak tersentak kalau nak dibandingkan dengan bajet tambahan yang dibentangkan Anwar Ibrahim semasa jadi Menteri Kewangan lebih banyak berbanding semasa Najib jadi menteri. Nampaknya Rafizi selalu kantoi apabila tak buat kajian yang mendalam apabila nak mendedahkan sesuatu.

Khabarnya pendedahan Rafizi yang terbaru mengenai PM dan MOSTI juga penuh dengan fitnah hingga menyebabkan syarikat yang difitnah beliau tu nak ambik tindakan undang-undang terhadapnya. Malah sebelum tu, beberapa report polis terhadap Rafizi yang menulis buku Reformasi 2.0 yang mempersoalkan sistem kehakiman negara telah pun dibuat atas sebab kandungan buku yang punyai kencenderungan hina mahkamah.

Tentu ramai masih ingat bagaimana seorang blogger pro-UMNO disumbat kedalam penjara atas sebab menghina mahkamah juga. Rasanya kes tu dibuka atas laporan yang dibuat oleh Anwar Ibrahim and the gang jugak. Rasanya tindakan yang sama mungkin dikenakan pada Rafizi juga. Takkanlah disebabkan dia ahli parlimen ada keistimewaan diberikan?

5 comments:

bodoh punya gay, cakap ikut sedap mulut macam dia dan Anwar saja yang hebat. kalau dalam kalangan gay bolehlah temberang tapi depan rakyat yang normal kamu adalah orang yang paling bodoh.

kalau dia pandai sudah tentu tak kena tipu si anwar, mana ada pandai kalau selalu menipu, cukuplah rafizi, baik kamu tolong naikkan bangsa kamu, ugama kamu, Negara kamu dari kamu menyokong anwar yang dah makin Nampak gila kuasa...kamu patut ambil iktibar kenapa bijak pandai tinggalkan anwar...mereka sedar siapa anwar, mereka sedar kemana hala tuju anwar..kamu tunggu apa..

Apalah bodoh sangat gay ni, nak sanjung peliwat, rupa-rupanya terbodoh sendiri.

Bodoh bertempat!!..tahniah rafizi kerana perbodohkan diri yang bodoh tu..Stupidity

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu