Thursday, November 21, 2013

Provokasi Pemandu Kereta Berbangsa Cina Terhadap Polis Trafik Melayu


Dalam video ni .. pemandu Cina ajar ni cuba provoke polis trafik . Brader polis ni memang cool saja , rilek . Si apek tadi pulak yang hilang 'cool' , hahaha siap ambil gambar nombor brader tu . Tapi apa motif dia pun aku tak tau ..sebab video dia ni seolah-olah menunjukkan diri sendiri yang bodoh . Kah kah kah . Kalau dengar betul-betul dia macam nak tersasul sebut "u polis melayu ... " lebih kurang macam tu la. Nampak sangat dia punya 'racist' . Harap abang polis tu bagitau maklumat driver yang hantar video ni . Kita nak 'bogel' kan dia .


5 comments:

Apek ni nak saiko pulak.sudahlah terang tak pakai talipinggang lagi nak gertak pulak.oiii apek aku salah aku ngaku.Lu apa hal mau suka suka tipu

Syabas abang polis dan syabas PDRM. Nasib baik aku bukan polis, kalau tidak aku tembak bangsat tu!!!!

Apa mau takut.. Sial cina komunis

fuck8ng nya bangsat lubdtg dok singapore la baru tau? sini banyak polis cina, tengok apa macam lu boleh bukak mulut lu and cakap banyak tak? lu naseb baik kat Malaysia la apek! klau di sini lu trus kena handcuff pek? Betul punya kurang ajar la.Wak saman double trus apa kesah

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu