Friday, September 13, 2013

Komen di Malaysiakini : PM diharap umum insentif untuk usahawan wanita

Agenda pemerkasaan bumiputera yang akan dilancarkan oleh Najib memberi manfaat pada semua orang termasuk wanita. Pengumuman yang akan dibuat oleh Najib ni bukan hanya untuk orang UMNO malah untuk semua golongan bumiputera baik yang menyokong PAS atau PKR . Sama macam BR1M , yang dapat BR1M tu bukan orang UMNO je , orang PAS dan PKR pun dapat jugak , malah ada yang pakai baju sokong kempen PR masa terima bantuan BR1M itu . Tak kisah la apa saja pandangan mereka yang pasti Melayu dan Bumiputera wajib dibantu kerana kerajaan hari ni terbentuk kerana sokongan Melayu dan Bumiputera , dikatakan majoriti pengundi Cina tak sokong BN . Oleh yang demikian kerajaan hari ni boleh dikatakan kerajaan Melayu dan Bumiputera , sebab tu MCA malu nak ambik apa2 jawatan dalam kabinet.

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu