Thursday, May 2, 2013

Pengundi Cina mula dihasut oleh Cy-Babi-Trooper Pakatan Haram

Sekarang cybertroopers PR dah mula memainkan isu pengundi hantu yang kononnya diimport dari Bangladesh , Filipina dan Indonesia . Berikut adalah 'status FB' seorang macai mengatakan kononnya pengundi-pengundi hantu ini sudah sampai .



"Dont be happy to all bro
Latest new & confirmed. Yesterday KLIA arrived Plane from Bangladesh, Philippine & Indonesia all departed at KLIA another side without check in through Terminal & been escort by Police. There are many of the buses wait at the road side.

Approximately, 200K of them or more. Clearly BN want to take back Selangor.
Now I know why Anwar need to come to Klang this week.
This news from my fren PKR Ahmad
They really need help the RAKYAT. During the 5-5-2013 if you see foreigner queue to voter JUST SHOUT HANTU then Pemantau Team will come.
If the this time PKR didnt make it. We CHINESE eat shit.
Yesterday news Top Glove & Supermax have declared they will not support BN all in CHINESE newspaper.
SALUTE THEM

This news from my fren PKR Ahmad

Big News : Former Federal Police Chief Tan Sri Musa Hassan joins Pakatan Rakyat's security panel and now joins Pakatan Rakyat security advisor council chairman rtd Army Chief General Tan Sri Md Hashim Hussein.. Both men brings years of experience and loyal police and army personnel to form the security council of Pakatan Rakyat to ensure no violence will break out. They have many loyal man with them who will ensure no rioting or hooliganism will happen when Pakatan Rakyat wrest Putraja on May 5th night. They and their squardrons of loyal long time policeman and army man will safeguard the security of the nation. Along with volunteers from ABU under Haris Ibrahim.. Extensive plans have been taken to ensure a smooth transition of power to Pakatan Rakyat on May 5th. Please th。is message to as many people as possible to NOT BE AFRAID...be brave and be ready for a change. Time to UBAH!!!"

Gambar-gambar Mat Bangla yang sampai secara berkumpulan disensasikan , walhal sebelum election lagi memang agensi pekerjaan negara ni bawak Mat Bangla datang ke negara ini untuk bekerja secara berkumpulan . Kadang2 bila aku kat KLIA , memang nampak kumpulan Mat Bangla ni beramai-ramai pakai baju seragam . Jadi takkan lah tu pun nak dijadikan hujah mereka ini sebagai pengundi hantu ? Pelik betul . Dalam pilihanraya sebelum ini pun , wakil calon dari parti masing2 akan ada di pusat pengundian dan mereka boleh nampak siapa yang keluar masuk . Samada orang tu orang tempatan atau orang luar , kalau rasa curiga boleh saja suarakan bantahan . Jadi apa lah yang penyokong2 PR ni nak takut terutama dari Chinese chauvinist ni , kan dah dilantik badan pemantau bebas ? Pemantau bebas ni boleh memantau samada Mat Bangla betul2 pegi mengundi nanti .

Satu lagi cerita pasal free concert 1Malaysia . Kononnya di kalangan orang Cina di Penang , nama2 mereka yang mendaftar untuk mengundi dah hilang dalam sistem komputer SPR disebabkan memberi IC mereka untuk menonton konsert...katanya. Ini teknik mereka nak menimbulkan keraguan dan nak menyebarkan kebencian kaum Cina terhadap BN yang kononnya menggunakan teknik yang kotor . Jahat permainan mereka ini , kalau benarlah dakwaan mereka itu benar , kaum2 Cina lain yang menyokong BN pun sudah tentu turut hilang dalam sistem SPR itu , bagaimana SPR nak menentukan orang yang mempunyai IC number tertentu adalah penyokong BN atau tidak ? Apa yang kita harapkan ialah pengundi atas pagar kaum Cina tidak termakan dengan dakyah2 kotor yang dibuat oleh "pangsai-pangsai" Pakatan ini .

3 comments:

Tgk betul2 gambar tu, bukan kat malaysia pun. Puak pakatan akan diperbodohkan lagi oleh propaganda dari cybertrooper dunggu pakatan sendiri.

Apa nak buat dah memang bodoh, percaya kan orang2 bodoh.

dia orang nie semua cyber komunis yang menyerang orang melayu dengan memburuk-burukan orang melayu supaya orang cina akan membenci orang melayu. pada masa yang sama cyber komunis nie jugak akan laga-lagakan melayu supaya melayu semua berpecah dan lemah. depa berani buat ini semua kerana nuar braim yang menunjuk ajar dan parti agama sesat menyokong dan berdiam. minta ahli cyber pro-BN belasah, neutralize, dan pangkah media komunis nie. dan kalau ada komen yang berbau hasutan, tolong buat laporan polis dan minta mcmc tutup ip depa.

anak kecil main api....terbakar hatinya yg sepi....airmata darah bercampu keringat....bumi dipijak milik orang.....

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu