Friday, April 12, 2013

Cikgu Pa : Wanita Berkenaan Adalah Isteri Muda Saya

12 April 2013, Kuala Lumpur - Musteefa Ali atau lebih dikenali dengan panggilan Cikgu Pa dikalangan penyokong PR hari ini tampil memberikan penjelasan kepada media mengakui beliau adalah lelaki dalam video yang tersebar semalam. Walau bagaimanapun, wanita berkenaan sebenarnya adalah isteri beliau.

Cikgu Pa dilihat kesal dengan permainan politik kotor ini, dan percaya perbuatan ini adalah hasil kerja orang 'dalam' PR sendiri . Beliau sedar ada di kalangan orang-orang PR tidak bersependapat dengan cadangan2 yang dikeluarkan beliau.

Cikgu Pa ditanya samada ahli keluarga beliau yang lain mengetahui beliau mempunyai seorang lagi isteri. Termenung sejenak, Cikgu Pa membalas ada perkara yang tak boleh dikongsi bersama media kerana terlalu sensitif.

Selain itu, beliau kesal dengan portal Malaysialkini melalui pengarangnya menulis artikel analisis yang seolah-olah hanya cuba mempertahankan PKR, Cikgu Pa merasakan artikel yang ditulis oleh penolong editor Malaysialkini itu seolah-olah mencarik carik maruah dirinya sebagai seorang pemimpin parti Islam terulung negara.

"Mereka lebih berminat untuk jaga kepentingan PKR berbanding kepentingan saya yang telah difitnah dan diperangkap " kata beliau kepada media hari ini

Cikgu Pa juga memaklumkan kesan dari penyebaran video itu telah menyebabkan emosi isteri isteri beliau terganggu, terutama yang terakam di dalam video berkenaan.

"Penganiayaan ini harus dihentikan dan saya harap mereka yang memfitnah dan mengaibkan saya dan isteri akan dibawa ke muka pengadilan" ujar beliau lagi.



Sumber berita : Malaysialkini yang aku baca dalam mimpi bila terlelap kejap tadi..
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

36 comments:

Cikgu Pa bodoh tapi rakyat tak bodoh.

1,. Apa pasal pulak isteri Mustafa pasang video?

2. Mengapa perlu rakam video? Sedangkan mereka tau video ada bahan fizikal pasti berisiko untuk simpan. Kalau anak atau sedara mara terjumpa bagaimana?

3. Mengapa perlu pergi hotel dan terburu buru?

4. Mengapa wanita itu memberi alasan tidak masuk akal dan bersikap seperti orang bersalah?

5. Kalau betul isteri mengapa tidak pakai tudung? Isteri seorang pemimpin PAS yang berjuang dan dapat duit banyak atas nama ugama. Kalau isteri tak boleh betulkan jangan pandai nak mengajar masyarakat malah rakyat Malaysia!

Isteri tidak akan rakam video lebih lebih lagi isteri parti ugama Islam PAS. Kita rakyat biasa pun tak rakam video seks sendiri kerana paling tidak pun makruh apabila melihatnya nanti.

Itulah Iblis dan binatang tidak pilih orang dengan label. Iblis tetap iblis dan binatang tetap binantang walau di pakai sarung, baju, label lain.

Terbaik dari ladang PAS.... sesuatu yang pemimpin UMNO tak berani lakukan

http://goo.gl/ZgX52

Manusia boleh ditipu. Tapi Allah S.W.T. Maha Mengetahui...

hahahah mcm sial. baca sampai habis.memang malaysialkini betul la

Bodonya kau, kan si penulis kata sumber dia dari Malaysialkini yang dia baca dalam mimpi.

main ngan bini pun bayar duit ek..

sial ajer aku ingat dari sumber yang betul2 jer rupanya dalam mimpi hampeh

Itu mimpi lah.... haha.... lawak

macam haram..
aku dah lega dah ingat itu bini mudo dia!.

Kita beri peluang Bung Mus keluarkan surat nikah. Tak mahu backdated punya!

sabo bai..
penulis baca Malaysiakini tu dalam mimpi je..!
muahahahaaa..

bodoh... makan taik... itu pun percaya... dah kerbau ni ckp suber dari mimpi... itu pun percay

Aku teringat joke pasal mlm pengantin baru. Lepas main dgn bini terus hulur rm100 sbb dah terbawa-bawa perangai nakal seblm kahwin. Lepas dpt duit, bini cakap...Terima Kasih Bang...Nanti datang lagi ye?

Tak mandi Hadas pulak tu ... IIIISSSS ISLAM DI PARTI "PAS"

Betul ke Stopa ni?

https://rapidshare.com/files/1847896289/PAS_pon_Bolehlah.avi;6CFCCBF3B72738B408A6BA132D4E0E3F

Wuihhh...power! Pak Mus tolong bagi petua sikit kat kami supaya power macam pak mustape.

Cogan kata melayu

"BIAR LEMAH POLITIK,
ASALKAN JANGAN LEMAH TENAGA BATIN "

bro...lu dah bikin semua org confius pasal pengakuan MA tu...ramai yg tak baca abis terus share ngan orang lain...sudahnya mereka kena tembak balik....damage is done...

Tidak pernah dalam sejarah kewujudan PAS, Pemimpin tertinggi mereka di aibkan sebegini rupa..Satu dunia dapat perhati..sabar yer pak mus.. tiada lagi udian PAS utk PKR di trganu..mungkinkah sabotaj PAS kepada PKR seluruh malaysia akan berlaku?

jadikan pengajaran ... sesuatu perkara yang disampai tu kena diteliti sebelum disebar , i tahu orang yang over excited adalah orang yang tak nak terima bahawa perkara ini benar2 berlaku . true damage is already done but not from my side, damage already done BADLY once the video spread all over the internet . BTW tq for comment

dalam ajaran pas....

main dgn bini kena bayar ke...??
dan islamik sungguh bini org pas ni ye...???
nak main dgn bini kena tempah hotel ke.. siap urut lagi..??

cakap je.. tunjukan lah bukti.. sijil nikah ke.. atau apa2 saja lah...

kalau betul isteri ...baguslah. tapi banyak kemusykilan..perlu di terangkan.

Sedarlah wahai muslimat pas bahawa korang bukan taste jantan2 pas.. Korg sekadar jd penyedap je la.. Yg blonde & pakai jeans ketat juga menjadi idaman.. Hehe padan ustzh abby cukup laku skrg ni.. Ehmm yummy..

Aku hairan dah berpuluh2 video sex ditayangkan yang melibatkan pemimpin pakatan tapi tak satu pun ditangkap oleh jab agama. Hanya edar n tayang. Apa la nak jadi dengan negara KU ni FITNAH BERLELUASA. Akhir zaman.... saksi pun takde hanya tayang dalam internet lepas 2 mula la ramai komen. Menambah dosa kita yakin yang di fitnah melakukannya. Nauzu billahi min zalik... mohon perlindungan dari ALLAH SWT dari fitnah akhir zaman

setuju dengan soalan sedara ni...mampos la kau stopa spender

Kalau Najib & Rosmah dituduh bunuh Altantuya, Rosmah dituduh beli cincin berharga puluhan juta RM, dan macam2 lagi terus penyokong PKR, PAS, DAP percaya bulat2 walaupun tiada bukti betul. Malah dorang sendiri sebar.

Tapi bila ada bukti betul ttg kes moral para pemimpin PR (PKR, PAS, DAP) mula kata itu kerja UMNO lah & macam2 lagi yg memfitnah UMNO.

Dalam masa sama video Mustapha Ali paling jelas muka & suara dalam video tu dapat ditonton/didengar tu pun masih nafikan & kata fitnah.

Bila kena batang hidung sendiri mulalah nak nafi bagai nak rak & tuduh tu perbuatan UMNO.

Cuba fikir, siapa yg ditangkap polis kerana edar video dlm sampul berisi CD di Besut, Terengganu?
kalau nak tau jawapannya 2 orang AMK (Angkatan Muda Keadilan).

Ditambah pula krisis perebutan kerusi antara PAS & PKR, tentu saja itu boleh jadi motif pengedaran video Mustapha Ali untuk singkir pemimpin PAS tu dr kerusi tsbt supaya kerusi tu diberi kpd dorang.

bodoh puak umngok ni...nk laga2 kn konon..pirrahh..xda modal lain...nmpk sgt dh terdesaknya....takut ilang kuasa keeee...hahaha

Tgk ketrampilan Stopa ni dgn trim misai n janggut semcm jer memg stail org kuat sex.

banyak yang kita kena fikir.......kalau isteri muda beliau kenapa wanita tersebut pun tak pakai tudung juga sedangkan ia pemimpin yang kata juang Islam ? kenapa pula kena pergi main kat hotel dan wanita berkenaan kasa tika sedang um um.asyik melihat kamera sahaj saolah ia yang tahu memang ada rakaman.apa pun tak apa kita semua boleh percaya dengan syarak Tok Pa tunjukkan SURAT NIKAH yang tertera tarikh akad nikah dengan wanita tersebut (penting untuk cuci nama) and..and...kalau surat nikah Thailand pun mesti ada tarikh.kalau tak boleh buktikan sebagaimana Anwar dengan jam ROLEX .jangan tipu ahli2 pAS.

siap bg duit lepas main...adakah dgn istri2 lain pun mcm tu jg ke ? hahaha... dah kantoi.

haha kita tgok ko yg bodoh

punye le penipunyer orang PAS ni... janganlah menipu topa, dah berzina jgn buat pengakuan palsu.nanti kena jatuh tersembam... terus biul.

UNTUNG BEB .HUKUMAN HUDUD CIPTAAN PAS : SYURGA DUNIA DAPAT , SYURGA AKHIRATPUN DISAHKAN OLEH PAS DAPat KEADILAN . AMIN .

Rosmah tak pakai tudung kena kutuk, tapi bini muda Stopa pakai seluar ketat....... ok bagi hamPAS, liPAS! takebeer!

VIMAX herbal merupakan salah satu produk yang menawarkan cara membesarkan alat vital dengan mudah, cepat dan aman. Namun belum ada produk yang benar-benar mampu membesarkan alat vital sesuai keinginan mereka. Pada umumnya cara membesarkan alat vital yang ditawarkan tidak memberikan hasil yang diharapkan pria dewasa. Terkadang berbagai cara tersebut juga tidak memberikan hasil yang permanen. Cara membesarkan alat vital memang berkembang dari sekadar menggunakan minyak atau alat bantu ke metode modern seperti Vimax.

Vimax merupakan cara membesarkan alat vital pria terbaik di dunia saat ini. Obat Vimax ini menjadi sangat popular karena terbukti mampu membesarkan alat vital pria sesuai janji dari Vimax. Ukuran penis akan lebih panjang hingga 4 inci, dan membesar hingga 25%, dan yang terutama hasil yang didapat akan PERMANENT selamanya. Dengan Vimax, pria dewasa dapat memperbesar alat vital tanpa memandang usia.....

VIMAX Herbal (pembesar dan perpanjang penis permanent)

Tersedia :

1.VIAGRA USA no 1

2.Selaput Perawan Buatan made in JAPAN

3.SUPER POWER USA Obat Kuat Herbal

4.Obat Kuat Cialis 80mg England

5.Grow Up USA - Obat Peninggi Badan Terampuh

6.Perangsang Wanita Spontan

7.VACUM + CREM (Pembesar & Penggencang Payudara)

8.Vacum + Lintah Oil (Pembesar Dan Perpanjang Penis)

9.Alat Bantu Pria (Sextoys) Komplit

10.Alat Bantu Wanita (Sextoys) Komplit

11.Boneka Full Body Elektrik

12.Alat Bantu Sex Wanita Penis Hangat

info lebih lengkap clik disini

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu