Friday, March 15, 2013

Tak sampai beberapa jam meninggal, PI Bala dah ada pengganti..KONSPIRASI ??

Pelik..PI Bala belum pun dikebumikan , baru je meninggal dunia . Portal media Malaysiakini dah keluarkan cerita pasal kebenaran SD1 oleh PI Bala . KIni mereka gunakan Americk Sidhu pulak ? Nampak seperti tindakan terdesak pemimpin2 PR dan portal pro Pakatan ini dengan mengeluarkan artikel dari Americk Sidhu ??

Seolah olah kematian PI Bala dimanipulasi utk over shadow 'peperangan' yang berlaku di Lahad Datu . Artikel yang tiba2 saja dikeluarkan itu nampak tersangat lah fishy...tak sampai beberapa jam Bala meninggal dunia mereka dah jumpa target baru . Adakah Americk Sidhu pun seperti bapa Saiful dapat tawaran yang mantap ?? Ini persoalan saja tapi boleh jadi kemungkinan..

Cuma ada satu lagi persoalan yang timbul sekarang.. , adakah ada konspirasi dari pihak tertentu yang 'mengorbankan' buah catur sendiri untuk menutup sesuatu atau cuba meraih simpati??
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

3 comments:

bala mati akibat disihir ... versi cikgu bard ...
bala mati kerana najib yang bunuh ... versi milo suam ...
bala mati akibat dimakan sumpah kerana bersumpah dusta ...
bala mati akibat serangan jantung ...
bala mati akibat tekanan oleh puak=puak pkr ... seterusnya menerima serangan jantung ...
mana satu versi nak dipercayai ni ...
tubuhkan suruhanjaya diraja ... cadangan nwar berahi dan dipersetujui oleh tun abdullah ...

Bala dah mampos , Bapak Saiful dan meraka yang kaki fitnah dalam PKR dan PAS kalau mati hari ini meraka rugi besar Dosa fitnah lebeh dahsat , Zulkipli Noordin sempat minta maaf pada Tun Mahathir selamat dia. Tetapi si Anwar ketua Enam Jahanan akan mengheret kuncu-kuncunya kelubang Biawak, PAS kenapa kamu jual nama dah ikut Si Jahanam ini keredaankan Allah kan lebeh utama, Kalau Azizan nak lepas dari Anwar ini lah masanya kalau tidak akan terperangkap dengan issue Samsidar, China Doll, dan lain kenapa bodoh sangat perempuan ini, keredaan Allah kan lebeh baik daripada si Jahanam itu. semago Allah beri kekuatan dan keimanan pada Azizah bukan anugerah (Kahdijah) yang lagi mengikat kuat dia dalam perangkap Si Jahanam

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu