Wednesday, March 20, 2013

Saman RM100 juta : Amaran Papagomo pada Anwar Ibrahim

Caption gambar di atas diambil dari blog Papagomo. Kalau dilihat dalam gambar di atas, pasti semua orang yakin tanpa was was mengatakan individu berkenaan adalah Anwar Ibrahim . Tetapi gomo hanyalah keluarkan gambar statik terlebih dahulu, mungkin akan timbul pelbagai pertikaian dari pecacai2 PR yang gambar itu mungkin super impose .

Namun bila video sebenar didedahkan, tak mustahil ramai di antara mereka akan terkejut dengan lenggok suara dan gaya lelaki dalam gambar itu . Memang sebijik macam pemimpin kesayangan pecacai. Mungkin babak2 seterusnya boleh bikin penonton muntah hijau . Maklum lah di depan masyarakt bukan main alim lagi .

Perbezaan yang ada dalam video kali ini ialah ada elemen AUDIO , maka boleh nilaikan sendiri milik siapakah suara dan wajah berkenaan. Entah apa permainan Anwar menyaman Papagomo RM100 juta sedangkan video itu dikeluarkan oleh blogger lain . Namun isu video seks ni sebenarnya berkait kait, bila perbicaraan bermula akan terburailah lebih banyak perkara.

Tak mustahil dato eskay akan dipanggil menjadi saksi. Dalam menghadapi saman RM 100 juta ini , gomo hanya perlu membuktikan tuduhan bahawa Anwar itu homoseksual adalah benar dan lelaki dalam video itu adalah Anwar.

Untuk pembuktian Anwar adalah homoseksual mungkin perlu dicari bukti2 atau saksi2 berkaitan dan untuk mengesahkan lelaki dalam video itu adalah anwar, pasangan lelaki dalam video itu perlu dijejaki. Apa pun kita tunggu respon Anwar mengenai amaran yang diberikan gomo.
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

6 comments:

DSAI ni nampak mcm nak jerat diri dia sendiri, takut nanti dia tersungkur dek permainan dia sendiri. Bagus juga dia saman papagomo, pasti dalam fikiran saya persoalannya, ADAKAH orang yang mengambil adegan video tersebut adalah dikalangan orang DSAI sendiri yang mahu DSAI "bertaubat" secara terhormat atau adakah kerja isteri beliau sendiri atau menantu beliau? kalau nak cakap pro Bn/UMNO tau PAS buat kerja "sambilan" mustahil sangat sangat sebab, DSAI sendiri kalau boleh bermatian tidak mahu setiap gerakan beliau diketahui lebih lebih lagi kerja sex songsang beliau. Kalau kita sebagai rakyat tentu ada perbagai persoalan dan jawapan. Dan pastinya ALLAH itu lebih mengetahui dan mahu kita sebagai umatnya perlu lebih berhati-hati serta berfikir waras, dalam isu isu sebegini.

mampozzzzz kau kali ni Bang Non....aku dah 3-4 kali muntah hijau tgok video kau ni..kalau betul lah seperti yg aku tgok sampai aku mati aku HARAMKAN keturunan aku mengudi parti kecohkan rakyat a.k.a PKR

Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

Anwar Pemburit Tegar aka 100 million RM Homoseksual man aka Badut Politik aka Kotek Cengkong aka Pembelot Agama Bangsa dan Negara aka Amek Lu semua!!

You Ulang I Mantat Dubur You!!

Hehehehehehehe.........

Ni la puak2 bn yg trus judge org hanya berdasarkan video buatan manusia tanpa usul periksa btol2,andai kata video trsbut merupakan 1 fitnah,anda yg mengata anwar ini buta2 shaja tlah trima 1 dosa yg besar, so,kaji kesahihannye dahulu bru lah judge,..video ni korang dok percya 100%,tp alquran yg 100% benar tu korang x nak ikut,kan dalam alquran itu sndiri ada memberitahu betapa berdosanye membuka aib saudara sesama ISLAM

Sesungguhnya ALLAH akan membuka aib org yg membuka aib saudaranya sndiri di akhirat kelak,takutlah kamu akan pembalasan ALLAH

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu