Friday, March 8, 2013

Saiful Bukhari: Bapa diperguna, saya istiqamah dan fikir untuk tindakan lanjut.

Kenyataan bapa kepada Saiful Bukhari mengenai kes liwat anak nya hanyalah satu sandiwara UMNO agak mengejutkan . Kita tahu semasa kes liwat berlangsung bapa Saiful adalah antara yang paling lantang mengutuk Anwar Ibrahim. Agak pelik dikala isu Lahad Datu yang kini menjadi duri dalam daging untuk PR, tiba2 saja keluar statement konar baring dari bapa Saiful . Adakah ini 'bullet' yang digunakan oleh Anwar untuk mengalihkan perhatian rakyat dan menimbulkan simpati pada beliau?

Dilihat penyokong2 PR begitu gembira sekali dengan pengumuman yang dibuat oleh bapa Saiful. Seolah olah merayakan satu kemenangan yang amat besar. Di pihak penyokong kerajaan, tidak dinafikan berlaku kekeliruan sejenak, namun mujurlah segala penipuan ini dapat dileraikan dengan penjelasan dari Saiful sendiri yang menyatakan bahawa bapanya diperguna oleh orang2 tertentu. Saiful sebaliknya mengatakan beliau istiqamah dan akan tetap pendirian. Saiful sekarang sedang berfikir dan bersedia untuk buat kenyataan balas penafian.

Dari 'tweet' blogger Papagomo, difahamkan bapa Saiful pernah ditawarkan sejumlah wang untuk buat kenyataan konar baring ini. Diberitakan sejak 2 bulan lepas. Mungkin gelap mata dengan habuan yang bakal diterima, maka seorang ayah sanggup menjual maruah darah daging sendiri .Mungkin selepas ini agensi2 berkenaan harus membuat pemantauan rapi dengan perbelanjaan keluar masuk bapak Saiful ni, apa aset yang beliau ada dan segala yang berkaitan.

Mungkin juga beliau akan menggunakan orang ketiga utk memperoleh habuan ini bagi mengelakkan diri dikesan. Semua yang dinyatakan adalah andaian sahaja, namun elok juga dipantau bagi menghilangkan rasa ragu-ragu. Buat saiful bukhari, bertabahlah dan terus istiqamah, mungkin ini lah ujian yang paling berat perlu ditanggung apabila diri dianiayai sendiri oleh ayah kandung. Kita harap saiful terus kuatkan semangat dan terus menegakkan yang hak.
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

45 comments:

Kan anaknya dah bersumpah dalam masjid hari tu? Takkan dia sendiri tak percaya pada anaknya?

Sekarang masa di bersumpah di dalam masjid.

Ini konspirasi nak DIVERT atau ALIH perhatian umum dari kes Lahad Datu dan Lagu "Tanya sama Najib" ciplak Anwar Ibrahim..Jahat sungguh dia...yang hairan ramai lagi yang percaya dan suka pada dia.

Kenyataan bapa saiful seolah-olah mengatakan yang anaknya sendiri yang telah sanggup menconteng arang ke muka keluarga.

Agaknya dia dah tak sanggup terus dicerca oleh penyokong PR kut, jadi utk hentikan segala cercaan itu maka dia cakap apa saja yg akan menggembirakan hati puak PR.

Dia ingat hanya dia aje yang menanggung malu agaknya.

SAIPOL makan sorang kot DUIT tu,,,tu yang BAPAK dia buat macam tu kot..

epul ke bapak dia yg kene liwat ni? muskil aku..

sanggup bapak dia buat camtu? apakah sebab duit pelincir?

aku masih berpegang kpd kenyataan karpal singh yg mengatakan beliau mempunyai bukti anwar adalah seorang homoseks dan mat sabu menggelar beliau dgn nama aljuburi...melainkan kedua2nya menarik balik kenyataan tersebut!

biarkan masa berlalu dan cerita akan diketahui..BENARLAH.....FITNAH AKAN SAMPAI KEPADA SETIAP RUMAH...keh keh...sokong islam anda selamat

apa punya bapak lah lu ni...dapat habuan berjuta2 agaknya sampai sanggup tukar statement...mungkin dia dah masuk perangkap PKR nak keluar tak boleh dah ada video agaknya dgn amoi ke dgn betina mana ke...haram jadah kau PKR...aku pun akan kencing atas kubur anwar kalau anwar mampos dulu...

kalau Anwar mampos dulu...
kalau ko yg mampos dulu???
mcm mane....??
tkencing2 la dalam kubooo

Bapak dia kata dah bertanya pada orng terdekat, kenapa tak tanya anak sendiri? Saiful pun tak tau bapak dia buat konspirasi baru dengan nuar. Wang punya hal, macam2 bole jadi. Ingat , nuar tu pun dah banyak berhutang dengan orang2 kat luar tu.......

setuju...memang BN tak sempurna..tp PR lagi tak elok..habis tanah dan hak Melayu akan hilang...mcm kt Penang dan Singapura...azan pun takkan kedengaran lagi sbb dilarang guna speakers..LGBT akan jd kuat..ugama resmi mungkin Kristian.takkan sy sokong PR

Kalau sumpah tu boleh di jadikan saksi,maknenye tak perlulah ada institusi kehakiman,sbg cntoh,mcmane kalau anwar pun bsumpah skali time tu dan kate dia x bwat,so,kite nak salahkan siape pulak?jgn la jadi tengin sgat wahai pencacai yg bodo

Kamu ni bodoh ke ape?dalam perlembagaan malaysia,x kan mungkin langsung agama kristian akan jadi agame rasmi,jgn la buat malu org melayu wahai org bodo

Kamu ni pun 1 bodo jugak kan,fikirkan logik sket ye,seorang lelaki muda gagah berumur 28 tahun boleh diliwat oleh org tua yg berumur 60 lebih?x ke pelik namenye tu?kmudian boleh ke dah kene liwat 8x kmudian baru nak report polis?jgan jadi baghal la samdol..

Dari mane kamu dpt taw bpak dier kene byar ngan pr?time bpak dier tngah kuat ngutuk ANWAR dlu kamu xde terpk plak yg bpak dier dah kene byar ngan BN?jgan la jadik org yg celik mate tapi BUTE hati kamu

SETUJU - "Dari mane kamu dpt taw bpak dier kene byar ngan pr?time bpak dier tngah kuat ngutuk ANWAR dlu kamu xde terpk plak yg bpak dier dah kene byar ngan BN?jgan la jadik org yg celik mate tapi BUTE hati kamu". Pikir2 la... kerajaan lg banyak duet, lagi banyak sekutu.. dorng ade kuasa..

pencacai detected..hahaha...suruh anwar sumoah junjunh quran dulu..tngok dia berani ke x??..da laa video dia tu pun x ngaku..padahal da mmg sah2 muke dia..pas tu siap ckp perut dia x boroi mcm perut si pelku yg kt dlm video tu..hahahaha..camtu pun boleh..tang jeragat kat muke tu same sngt2..haaa cane tu..x nak ngaku lagi tu..chhooii laa ko anwar..muke pun x de seri..muke hitam berjeragat sane sini..da tu bengis pulak tu..org camni nak dijadikan PM..ya ampun mintak dijauhkan..kalu dia jd PM abis sume rakyat dia saman x kira kaya ker papa kedana..dgn care tu jer dia boleh cri duit lebih..TOLAK INDIVIDU BERNAMA ANWAR IBRAHIM..T.I.B.A.I...

nafsu x kire umur fareezpro2..kat berita pun kite tngok datuk umur 80 kene tngkp rogol cucu..guru mngajar ngaji pun kene tngkap cabul kehormatan anak murid dia..semua sbb nafsu..x tngok berita ker??x bace surat khabar ker??..nikan pulak umur baru 60an..

Siapa2 yg Pernah duduk asrama tau.. Kalau lembut, mesti kena jubo dgn senior. Tak pelik kalau BABI tu kaki jubo..banyak jantan sekarang kaki jubo macam BABI

Senang nye dok kat malaysia ni.kalau kite nak ngaku kite ni btoi.sumpah junjung al quran?bengap b Baghal la kamu ni,hahaha.lepas ni org yg dlm penjare tu msti bnyak yg senang2 kuar penjare,ape susah,sumpah n junjung quran je..n ngaku x bwat ksalahan,hahahaha.btol tak?

Itu smua bwah 18 tahun la bengap,ni aku nak tanye kamu sket,umur kamu berape?kmudian datang 1 pakcik umur 60 tahun nak meliwat kamu.adekah kamu akan ckp,"pakcik,meh la liwat saya",...fikir logik la,mesti kamu akan melawan@menendang pakcik tu kan?..x pun kamu ni memang jenis suke kene liwat?

Apa punya otak la ko ni..benda senang pun nak dikusutkan buat apa. Senangnya kata mahkamah tidak ada guna jika semua org bersumpah..mahkamah utk menuntut keadilan dan tindakan bersumpah ini nak memberikan pembuktian..simple as that..tapi aku tau org pr mmg otak tepu..nk buat cmne..

Aku penah duduk SEKOLAH MENENGAH TEKNIK SERI ISKANDAR,xde pun kene jubor ngan senior?si saipul ni umur 28 kawan2,cube la pk.x kan la xde kederat nak melawan org tua tuh,x kan la si saipul ni just jerit ngan suara ayu beliau..."DATO' SERI,JANGANLAH LIWAT HAMBA YANG LEMAH NI",x ke kelakar bunyi nye,kmudian kalo skali kene liwat trus g report,boleh masuk akal la,ni dah kene liwat 8x,bru nak g report,x ke pelik bunyinye

Fareezpro, masa dia dah dapat 2/3 majoriti dalam parlimen, masa tu la segala benda dia tuka. Tang tu pas umno semua tak guna dah. Mangsa politik!

Kalo cucu tu cucu pmpuan umur 20 lebih kene rogol ngan datuk boleh kata x mustahil la,kaum hawa kan ke kaum yg lemah,blik kepada fikiran kita yg waras,ade x lg brita yg kuar cite datuk umur 60 tahun liwat cucu lelaki yg umur 27 tahun?

Kamu ni pun 1 tenginnye,taw tak pasal perlembagaan ni?mcmane skalipun .perdana menteri malaysia mestilah seorang yg beragama ISLAM..bab tu memang dah x bleh nak pinda2 da,anda ni dah di takut2kan dengan political racist dr puak2 umngok nieh

Org yg suka bermain dengan sumpah org yg munafik....

Kalau mcm tu senang la,kalau ada pencurik masuk rumah kamu..kmudian dier curik tv kamu,pastu kene tangkap,si pencurik ni pun nak lepaskan diri ,dia sanggup buat ape shaje bile terkantoi,si pencurik ni pun ckp la kat polis yg tangkap dier tu,"pakcik polis,pakcik polis,jgan bwak sy ke balai dulu,bwak sy ke masjid dulu,sy nak bersumpah siap junjung alquran di atas kepale,sy x mencurik"

Zaman sekarang ni,x mustahil muke to'ki kamu pun boleh ada dlam video lucah,ape perasaan kamu kalau ayah kamu yg dfitnah sdemikian rupa?kamu boleh la menghina dia sbab x terjadi kat kuarge kamu...kamu fikir 1 je,bagaimane agaknye kalau si pelaku itu bukan DSAI?skarang ni kamu dah aibkan DSAI tanpa usul periksa yg kukuh..mcmane kamu nak mintak maaf balik kat dia...

"Mungkin gelap mata dengan habuan yang bakal diterima, maka seorang ayah sanggup menjual maruah darah daging sendiri .Mungkin selepas ini agensi2 berkenaan harus membuat pemantauan rapi dengan perbelanjaan keluar masuk bapak Saiful ni, apa aset yang beliau ada dan segala yang berkaitan." Memang ada benarnya kenyataan ini dan memang dari dulu lagi dia gelap mata dengan wang yang ditaburkan UMNO/ BN untuk fitnah Anwar. Kalau sekarang dia boleh bertindak begitu sama lah macam fitnah tempohari..laaaaaagggggiiii banyakkkkk dia dapat habuan dari UMNO/BN....heheheheheheee.

fareezpro.. btul kata ko tu... tapi masa diberi peluang bela diri di mahkamah, kenapa anwar takmau serah DNA ?

Kan kes liwat anwar dngan saipul bukhari ni da settle dan mahkamah dah mengesahkan anwar x bersalah,so,ape lg yg tuan2 smua x puas hati lagi?cube bgtaw kat ambo nieh

walaupun kita di pihak yg salah tp kita tetap kena pangkah umno jugak..mesti. kita sama2 tegakkan kebatilan ini. jgn bagi muka pd pengkhianat negara.

masalahnya....kat mahkamah pun mamat nih x nak angkat sumpah... Bersumpah laknat walaupun ada yang meragui, biarkan. Bersumpah di masjid dgn cukup syarat boleh disamakan bersumpah bersaksikan Allah dan para malaikat. Sekiranya ia dusta, Masalah itu antara tuan punya diri dgn Allah. Jika anda berani berdusta... silakan. Mgkn di dunia lepas ttp di 'Sana'...?

BAGI FATEEZ PRO... ORANG MUNAFIK MMG GEMAR BERSUMPAH, TETAPI ANDA PERLU SEDAR, TIDAK SEMESTINYA ORANG YANG BERSUMPAH ITU MUNAFIK.

Fareez Pro2.. gelak pula bc statement ko... sape kata agama kristian x boleh jd agama rasmi Malaysia. Perlembagaan boleh berubah bodoh. Belajar balik subject kenegaraan. Tu pon klu ko dpt masuk universiti... ha ha ha

tak kena dekat kau badigol... org tua tu pandai psiko... byk ko kena belajar ttg kehidupan nih gampang

Anak mkn duit umno.... bapak mkn duit pkr.... elok lah tu..... baru sama2 kena.... depa yg kaya raya jutawan hampa yg dok bodo mengkelai kat sini mempertahakan depa berduaaa.... hahaha... padan ngan muka hampa.... tepuk tangan skit!

Ngkau pnah kene liwat ngan anwar ke?ke ngkau dengar ckp org?kan mahkamah dah jatuhkan yg anwar x salah,ape lg yang korang nak sbnarnye,

Pakatan rakyat bknnye ad org kristian je bodo..kamu google kat internet dan cr berape percent jumlah penganut kristian di MALAYSIA,takot beno kome ngan pakatan rakyat ni kan?hahaha,takutkan ALLAH kengkawan,aku x nak najib heret ak ke nerake skali nanti,mcmane kome boleh sokong najib yg kononnya mempertahankan ISLAM,sdangkan terang2an bini dia sndirik x ikut ajaran ISLAM,mcmane tuh?cube komen blik?menutup aurat tiada dalam ALQURAN kah?

Kalo blajar pndei kd universiti skalipun tp jahil bab agame,x gune jugak,btl x?ALLAH pandang umat dier yg ke universiti shj ke?

hehe.....anwar tu bukan nabi yek..toksah taksub sgt ngan die...ade sebab banyak org x suka die....tanye dulu orang2 tua anda...pastu kaji balik kelakuan anwar...mudah mudahan anda nampak...bukak dulu minda tue...kalau melayu islam pon x nampak...x tau laa..

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu