Sunday, March 10, 2013

Lagi Polis di 'lekeh'kan Pemimpin PKR dengan Gelaran 'Alat UMNO'

Dikala pasukan keselamatan kita berjuang mempertahankan kedaulatan negara di Lahad Datu, seorang lagi pemimpin PKR dalam timeline twitter beliau memperlekehken kredibilit polis dengan malebelkan pasukan keselamatan negara itu sebagai 'alat kepada UMNO' ,hanya semata mata tindakan polis memanggil Tian Chua untuk disiasat dan juga wartawan yang menulis kenyataan beliau itu.

Ini lah sikap pemimpin Pakatan yang tak sudah2 memperlekehkan polis, walaupun sudah 6 nyawa anggota polis melayang, mulut si penghasut terus berbunyi seperti tak boleh ditahan tahan lagi.

Entah mana sensitiviti yang ada pada pemimpin Pakatan ini . Ini lah pemimpin yang sama berperang mulut dengan seorang cikgu sukan yang sedang mengajar kanak2 dikawasan sebuah padang bermain 'football' . Kita tak mahu hipokrit2 seperti ini menjadi pemimpin negara ini, sedangkan kita tahu ada perkara2 yang bertentangan dengan 'ketelusan' yang mereka laungkan.
Bagi yang rajin mengikuti perkembangan pentadbiran di negeri2 bawah kuasa Pakatan tentu tahu barisan2 yang ada dalam kepimpinan seperti cakap tak serupa bikin. Belum pun pegang pentadbiran negara, anggota keselamatan diperlekehkan..kalau dah pegang, x mustahil anggota keselamatan akan lebih teruk diperlakukan.
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

9 comments:

Tahniah kepada pihak polis kerana menjalankan tanggungjawab yang telah diamanahkan. Biar pencacai-pencacai Penipu Rakyat termasuk Latifah Koyak ni panas punggung tak senang duduk, tak senang tidur, tak lalu makan, hati busuk tu do meroyan je setiap masa. Kah..kah..kah...Padan muka ko kah...kah...kah...

Kami ucapkan terima kasih kepada pihak keselamatan dan Wira negara diatas pengonbanan untuk keaman Negara dan kami menyeru kepada pihak kerajaan ambil lah tindakan kepada sesiapa saja yang mempelekeh pejuang kita. kerana mereka mengadai nyawa mereka untuk keamanan Negara yang tercinta.


Latifa Koyak dah lama tak main. Air dah naik kkepala. Paham2 sajalah.

Kali putaq Koyak ini manusia Hina,

bila mau undi dia akan putaq kata hanya Polis yg jadi alat, bukan semua polis..

padahal isihati berulat mcm babi seperti PR2 yg lain membenci Polis kerana Polis itu Melayu..

Melayu pada mereka tak bijak mcm baka2 Cina & mamak..
Ya Allah laknatlah Dajal2 seperti ini dari malaysia..

Campak je si koyak ni ke laut... buat merosakkan negara je...

untuk menjadi pemimpin pkr, pembedahan pembuangan HATI & PERUT dilakukan. itu pasal pemimpin2 pkr semua tiada HATI PERUT. hati perut masing2 diganti dgn stokin yg mampu mengisi apa sahaja yg nk masuk melalui mulut. hatta, kaki busuk berkurap dan bercagu adalah kerja stokin untuk melindunginya.

Latheefa KOYAK, kalau rumah kau kena samun,kena rogol, jangan cari Polis, cari ALjub, Nik Ajis, Kit Siang, Kapal Sing..kah..kah..kah..

Slame hari ni kalo rumah kene rompak,korang cari pak najib n kak rosmah kah?

X yah la kome hipokrit,slalu lepas kome kene saman,kome akan ckp ape kat polis tu?..TERIMA KASIH BNYAK2 POLIS KERANE SAMAN SAYE(sambil muke tersenyum)

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu