Saturday, March 16, 2013

Fitenah atau Realiti : Bala Menimpa Lagi Tak Sampai Tempoh 24 jam

Salam satu Malaysia .. artikel ini dikeluarkan bukan untuk tujuan melucah atau seangkatan dengan nya , tapi artikel ini ditulis kerana bimbang gambar2 yang akan ditunjukkan di bawah bakal di SPIN oleh blogger2 UMNO , lelaki dalam gambar itu bukan lah seperti yang anda sangka kan . Lelaki itu saya percaya di make up untuk menyerupai seorang pemimpin ehemm ehemm yang tak perlu saya sebutkan namanya . Agak terkejut bila menerima sms daripada seorang rakan memaklumkan pada saya supaya buka blog rajagoyang360.blogspot.com .


Saya pun buka blog itu dan cukup sedih apabila melihat isi kandungannya ... tak sudah2 pemimpin ehem ehem itu cuba dipitenahh ... Saya gosok mata kiri , nampak serupa ... saya gosok mata kanan punnnn nampak serupa , dalam hati terdetik APEKAHHH?? Namun cepat2 saya beristigfar kerana percaya sifat manusia yang lemah ... saya menyakinkan hati ini bahawa individu yang saya lihat dalam gambar itu bukan dia !!!


Saya tutup mata dan saya belek dari celah2 jari yang dibukakan sedikit ... hmm masih kekal ada ciri2 dia , APEKAHHH ?? Hmmm... tak apa lah saya 'buat-buat' yakin bahawa lelaki itu bukan dia... dan keyakinan itu bersandarkan ia hanyalah gambar pegun... dan gambar tu diperoleh dari kamera yang hanyalah seketul besi ...emmm APEKAHH ??


Masih ada lagi 7 gambar yang tak sanggup saya uploadkan ... saya sedih kerana senario ini berlaku lagi.  Sepatutnya kita gembirakan dan gelak terbahak-bahak kan bila tengok SENARIO ?? Tapi saya hanya mampu memekup mulut simpati  *sambil tahan gelak..perut dah keras . Opss kita serious semula , individu yang menyebarkan gambar ini memang lah tak bertanggungjawab langsung , APEKAHH tujuan mereka buat semua ini setelah satu demi satu BALA yang datang menimpa ANOGERAH TWOHAN ini ? Sudah lah dikatakan menjadi dalang kejadian di Lahad Datu , kemudian orang kuat beliau pula ditimpa BALA petang tadi... nah dan kini ??? Adoiii... terseliuhhh den

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu