Thursday, March 28, 2013

Blogger Milosuam sebar fitnah tentang kewujudan 'video nakal' Nik Aziz

Mungkin pening dengan kotroversi video seks yang melanda Pakatan terutama di sebelah parti PKR. Blogger tegar PKR, si MiloSuam cuba memfitnah pemimpin2 lain dari komponen Pakatan kononnya ada juga 'video seks' yang diedit . Dalam laman twitternya, blogger Milosuam memfitnah kononnya Nik Aziz pun ada video seks.

Astagfirullah, mengucap panjang bila aku tengok fitnah yang dibuat oleh blogger Milosuam yang tampaknya macam terkial kial mencari isu bagi menutup 'kemaluan' yang dihadapi kem PKR sekarang. Sebelum ini beberapa gambar dari video menunjukkan seorang lelaki menyerupai ketua umum PKR memaparkan aksi2 romantis dengan pasangannya.

Kelmarin pula seorang ahli majlis PKR terkantoi melakukan perkara tak senonoh depan webcam. Jadi hal2 sebegini amat memalukan sekali cuma yang pelik selalu ja ada kaitan dengan PKR. Dan cubaan blogger ini nak mengaitkan Nik Aziz turut mempunyai video seks yang diedit cukup melampau sekali. Kemungkinan modus operandi sama bilamana Saifuddin mendedahkan ada video seks Nurul Izzah.

Dia sendiri yang buat, dia sendiri yang dedah...kemudian dia sendiri yang akan buat pembongkaran. Diaorang ni memang cukup pandai main wayang. Adalah ditegaskan disini, fitnah video seks nurul izzah dan terbaru nik aziz hanyalah sandiwara PKR saja bagi menutup dan mengelirukan orang ramai dengan 2 video terbaru yang menyerupai ketua umum mereka.

Oleh itu, abaikan saja cerita video seks nurul izzah dan nik aziz tu,fitnah yang dibuat mereka sendiri...mereka hanya cuba alihkan perhatian umum dari isu sebenar, iaitu moral Ketua Umum yang dikaitkan dengan video2 tulen yang tersebar
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

2 comments:

apa lah bangang MILOsuam.. awqat hg ingat penyokong UMNO nak percaya ke video sex Nik Aziz... agak-agaklah... kami tak sokong Nik aziz betul.. tak payah buat isu gambar nik aziz... hang tu budak lagi baru nak belajaq... butaperot MILOsuam .. bila masapun

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu