Tuesday, March 19, 2013

Akaun Twitter PKR Bangi Kena Hack ?

Seperti 'caption' yang ditunjukkan , timeline twitter PKR Bangi menyebut mereka tidak kisah DS Anwar seorang homoseksual . Ada dua kemungkinan di sini iaitu samada akaun twitter PKR Bangi sudah kena hack atau mereka benar2 tak kisah orientasi sexual DS Anwar. Sekiranya benar mereka tak kisah, adalah amat memalukan sekali dengan pemikiran rakyat Malaysia sebegini.

Bukan lah kita bermaksud nak menghina golongan homoseksual, tetapi adalah kurang sesuai bagi seorang homoseksual untuk memimpin sebuah negara Islam. Sekiranya pemikiran sebegini disemai dalam masyarakat negara ini, maka lama kelamaan hilanglah nilai-nilai masyarakat timur dalam jiwa rakyat negara ini. Tak mustahil negara ini akan menjadi terlalu bebas seperti negara2 barat sekiranya hal sebegini berterusan.
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

10 comments:

SIAL PUNYA PAKATAN HARAM!!

CSL mantat ko tak terima walaupon dia bukan ISLAM!!!

INI KO PUNYA KETUA YANG KAKI MANTAT DEPAN BELAKANG DAN MCM2 ORANG KO BOLEH TERIMA SEDANGKAN DIA MENGAKU ISLAM!!

JADI PM PAKATAN HARAM YG TAK MUNGKIN AKAN TERJADI BOLEH LAH!!

YOU ULANG I MANTAT DUBUR YOU!!!

Kenyataan dlm twitter itu secara tak langsung PKR dah mengaku bahawa ANWAR Pendubur tegar adalah GAY!!

at the end, they admitted that all this while they are covering the fact that all the evidence like china dool video is not umno conspiracy.

and I belive that majority pas member know this long long ago..

gen2felda

Jika inilah pendirian, orang Melayu yang rata-rata berugama Islam wajib menolak PR. Jika tidak, tunggulah azab dari Allah SWT.

pok nik-pok nik..buat2 tak nampak ker? pok nik kalu benar nuar menjubor dan kau mengiyakan saja atas alasan dia 'cerdik' maka dosa besarlah PAS dan suku sakatnya. Apa lak dalil kali ni?

bala akan datang bila kita mula berfikir seperti liberal barat iaitu tidak kisah moral pemimpinnya runtuh asalkan cekap mentadbir/cerdik, sedangkan dlm islam menjadi kewajipan soal moral dan kepakaran seseorang. ia tidak boleh dianggap sebagai serpihan yang terasing tetapi sesuatu yang harus dimiliki oleh seorang pemimpin islam, bagi membezakan mereka dengan kafir dan islam.

dan orang yg bersetuju cerdik saja mencukupi tanpa melihat akhlaknya, maka anda sendiri tersasar dari apa yang landasan agama.

Admin... perbuatan meliwat memang dihina oleh Allah .... so jangan cakap "bukan kita nak menghina golongan gay" kerana perbuatan mereka memang hina dan dihina oleh Allah dan menjadi kemurkaanNya yang amat sangat sehingga Arash Allah bergegar, tapi pada masa yang sama kita memohon agar Allah membuka hati mereka kejalan yang benar...

TQ anonymous 10:25 AM ; jadi pada pandangan anda sebagai seorang Islam kita harus menghina golongan gay/lesbian ? saya cuma berpendapat daripada dihina dan dicaci golongan sebegini bukan kan lebih elok dibimbing? sedangkan sebelum bumi Sadum tu diterbalikan (kisah nabi Luth) , mereka diminta bertaubat terlebih dahulu .. sekadar pandangan saya saja . TQ

reverse psikologi pon puak2 ni tak phm lg

Allah xkan izinkan seorang peliwat memerintah negara Islam..InsyaAllah..Allah maha Berkuasa..

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu