Thursday, February 7, 2013

Ugutan dan Ancaman Keras Tali Barut Zionis dalam Ruangan Komen Malaysiakini

Salah satu hobi aku ialah menghentam dan mengantoikan pemimpin2 Pakatan yang cukup pandai berbohong dan spin isu2 tertentu utk dapatkan sokongan rakyat. Medium yang aku gunakan ialah Blog,Facebook,Twitter dan Youtube. Bila ada yang menjawab dan mengkantoikan pembohongan mereka itu, jadi pasti ada yang panas punggong dan tak senang duduk. Maka serangan2 dan maki hamun akan ditinggalkan oleh pecacai2 yang percaya dengan tipu daya pemimpin PR ini.

Aku tak kisah semua tu, malah seronok pula baca komen2 pecacai yang berapi-api mempertahankan 'TUAN' mereka. Beberapa bulan lepas, dah jadi tabiat pada aku untuk baca lidah fitnah rasmi negara Meloyakini...kat situ lah segala jenis pecacai berkumpul, dari tahap 'anak jin' sampai tahap 'moyang jin'. Selalu je aku buat komen2 panas disitu... Dan aku tau ramai yang betul2 sakit hati . Cuma baru2 ni respon dari salah sorang pecacai betul2 buat aku geli hati kerana mungkin dah terlalu 'tension' sangat dengan kewujudan komen aku dalam portal Meloyakini yang mereka puja itu. Pecacai itu menulis ;

"Mega Bidaman LU PUNYA KOMEN PUNG SOMBONG GILER DAN BOLEH MENGUNDANG PADAH TERHADAP KAO DAN AHLI KELUARGA KAO, SETAKAT KOMEN TAK DE MASALAH TAPI BILA KAO LANSI, KAO LAYAK UNTUK DiCARI SAMPAI LUBANG CACING SEKALI DENGAN AHLI KELUARGA KAO..KAH KAH KAH...

SELURUH MESIA AKAN KENAL KAO DAN KELUARGA KAO TAK LAMA LAGI, APA HAL KAO TANGGUNG SENDIRI, SENDIRI MAU INGAT KAH KAH KAH "

Nampak komen tu mengugut kan ? Tapi aku tak kisah...sebab perangai munafik pecacai2 PR terserlah dengan komen ugutan macai tahap lipas ni, tapi komen mengugut bukan main berdegar degar lagi. Keh keh keh.. Kebebasan bersuara yang dilaung-laungkan PR, belum ambik alih kuasa dah mengugut macam ni, bayangkan kalau depa dah take over..perghhh bakal jadi macam north korea agaknya?
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

5 comments:

dear bedaman. x heran aku dgn komen yg berbau hancing ugutan camtu. elehh!! puak pakatan haram jadah ni bukan berani sgt pun!!! gertak dlm komen je berani. sebenarnya dorang tu kuat melalak mcm anjing takde gigi. mana ada menggigit!!!! buat geli2 adalah!!!

dear bidaman~ teruskan mengatok.~ wa tabik lu, ini yang ugut ni bukan apa.. bos dia marah dan bengang bila kau terpaksa bagi banyak kerja kat trooper cacai tahik diorang.~ selama ni dia ingat dia boleh makan gaji buta~ kah kah kah kah~

Jangan takut lah boss. Parti pondan tak da telur cakap jer berdegar degar. PAS, DAP pun sama.. semua dah kena penyakit pondan pasal di ketuai oleh mat pondan Anuwar.

Jantan apa dengar berita lari ke kedutaan Turki. Tengok Najib masuk ke zon bertaraf zon perang di Gaza. Berkokok jer lah tapi ekor bergelumang taik PR tu!

Mega,sbnarnye aku suka kao punyer komen kat pencacai tu ynag hampir lupa diri setiap ari,pagi,petang,siang malam tak habis habis nak kantoi.Teruskan komen kao bagi pencacai PR ni bontot panas. Dia org x sedar yang dia org telah ditipu,macam kena tipu pak man telo lagaknyer.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu