Sunday, December 30, 2012

Peserta "Hunger Protest 100" KANTOI makan dengan lahapnya !


Satu protest mogok lapar telah diadakan oleh kumpulaan hijau di Dataran Merdeka , bermula dari 27 Dec 2012 . Peserta-peserta mogok lapar ini tak akan makan selama 100 jam , tetapi mereka dibenarkan minum . Malang sekali dalam kepura-puraan memprotes , peserta-peserta mogok lapar ini telah kantoi melantak dengan lahapnya di kedai2 makan berhampiran Dataran Merdeka . Kah kah kah , memang manusia Hipokrit akan Hipokrit selamanya , samalah mereka Hipokrit dengan isu loji Lynas. 

Yang paling tak boleh tahan , Malaysiakini siap buat artikel pasal peserta yang mogok lapar ni . Tajuk diaorang "Pinjam semangat Mat Kilau untuk mogok lapar 100 jam" . Dengan tindakan melahap si pemogok-pemogok lapar ini , jelas lah mereka dah menghina pahlawan Melayu Mat Kilau . Kalau betul ada semangat Mat Kilau takkan lah baru diuji dengan kelaparan dah menggigil  ? Ini lah peserta2 yang kononnya sayangkan negara , bayangkan kalau negara diserang musuh , adakah golongan-golongan ini akan bertahan dan bersama-sama dengan rakyat yang benar2 cintakan negara menentang musuh ? 



Kekantoian peserta-peserta Hijau ini telah dirakamkan oleh wartawan mynewshub . Malah kalau wartawan mynewshub tak ada kat situ pun , kita yakin orang2 awam yang lalu lalang pasti jijik dengan perangai manusia2 ni yang Hipokrit . Kalau dengan azam yang mereka cipta sendiri pun mereka tak boleh pertahankan dan jadi hipokrit , tak mustahil isu Lynas yang mereka laung-laungkan selama ini boleh menjadi sebab mengapa pejuang-pejuang Hijau Lynas ini memang sengaja memperbodohkan diri sendiri.  Apa pun enjoy gambar2 yang di link dari laman web mynewshub untuk tontonan seisi keluarga.  


4 comments:

CINA LAHANAT nak mogok lapar??
Aku tak dengar lagi kalau bangsa cina mogok lapar...
Puak2 ni mana boleh tak makan?...hari2 biasa makan pun macam orang kebulur...hahahaha

Dia orang ni kalau lapar pun yang tersumbat bawah runtuhan bangunan, dalam gua2 & lombong2 arang batu...yang tu betul lapar...tapi tak mogok...hahahaha

Cina ni antibodi lemah siottttt....lahir jer memang jenis obor2..kalau tak jepun tak takluk negara cina tu...dia org tahu cina ni mcm sayur. Sekarang jer baru nak tunjuk lagak....hahahaha

Babi,keturunannya dan pemakan daging babi mana boleh tahan lapar...kahkahkah bodo punya piang!

baik balik rumah,ada ekon lagi...boleh jugak rengan2 gan bini atau awek..kat padang tu apa ade..lapar,penat adalah.......hahaha!!!!!

tuhan suruh posa +- 12jam je pon x buat, tp cina bodo suruh x mkn 100 jam nk ikut plak.itulah ikut sangat parti ajaran sesat.mcm dak x da koje lain.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu

Link Blogger Negeri Sembilan / Melaka/Johor