Friday, October 12, 2012

Blogger bangsat ex-UMNO cuba buat fitnah lagi !

Blogger Parpukari dalam posting beliau hari ini nampak marah betul dengan blogger Sakmongkol yang artikelnya dikeluarkan dalam kolum portal online Free Malaysia Today . Bukan Parpu saja marah , aku pun marah , meluat dan menyampah dengan persepsi yang cuba ditimbulkan oleh si Sakmongkol ni . Apa dia ingat cara pemikiran 70-an dia boleh mempengaruhi minda orang Malaysia yang dah makin cerdik berfikir ni ? Permainan psikologi Sakmongkol dengan cuba menimbulkan persepsi dah tak laku .. sekarang ni orang dah boleh baca selok belok orang susun ayat nak putar belit , maklum lah dalam dunia cyber sekarang kalau ada pembelit ada juga anti-pembelit . Jadi kerap kali sajalah si pembelit ni kantoi dengan persepsi-persepsi bodoh mereka itu .




dari blog Parpukari ;

"Aku tak boleh belah dengan sekor anjing DAP yang bernama Sakmongkol ni. Nama sebenar anjing DAP ni adalah Arif Sabri, bekas adun Pualau Manis. Dulu dia ni bukan main jilat sama seorang pemimpin UMNO. Aku malas nak sebut nama pemipin tu sebab nati ramai yang terlucut seluar pulak nanti."


seterusnya ..

Juga aku nak promotekan cerita yang pernah aku tulis pasal Sakmongkol ni , yea lah dah tulis panjang berjela elok juga dibuat re-cycle supaya orang tak lupa si parasit ni . Parasit yang hanya bertenggek untuk dapat kepentingan tempat yang ditenggek . Kalau tempet yang ditenggek tu dah reput dia akan cari tempat lain . Dan kalau tempat yang reput tu tumbuh mekar kembali dengan benih2 baru , tak mustahil si parasit ni akan cubaa bertenggek balik di tempat tu . Sedikit petikan dari artikel yang pernah aku tulis pasal Sakmongkol ni..

"Bila Sakmongkol AK47 mengatakan negeri-negeri PR ditadbir lebih baik . Itu seperti ulangan ayat yang pernah dibuat oleh pemimpin2 pembangkang . Bila dikatakan di 'tadbir' lebih baik mereka hanya memberikan fakta-fakta yang tidak lengkap. Masih ingat bagaimana Lim Guan Eng dengan bongkaknya berkata hutang kerajaan Penang di bawah DAP berkurang dengan banyaknya ? Dan tak pula dia menyebut hutang itu sebenarnya di bayar oleh kerajaan persekutuan ? Dan bila dikatakan ditadbir dengan lebih baik , tidak pula di utarakan isu2 yang timbul seperti rumah kos rendah di bahagian pulau, Pulau Pinang pembinaannya semakin kurang berbanding rumah 2 mewah , isu air di Kelantan , isu pemberian kontrak pasir pada harga yang lebih rendah di Selangor dan krisis kepimpinan dalam negeri Kedah sendiri . Jadi aku pelik bagaimana pemimpin PR mendefinasikan 'lebih baik'.

Sakmongkol AK47 juga menyebut mengenai undi popular dan bermain-main dengan angka-angka 'undi popular' untuk membuat kesimpulan Najib tak menghormati rakyat. Mungkin masih mengambilkira gelombang sokongan rakyat terhadap PR di PRU 2008 , Sakmongkol AK47 membuat penilaian semberono untuk status sokongan terkini rakyat terhadap Najib . Rata-rata rakyat sebenarnya dapat merasakan perbezaan dan perubahan pentadbiran yang lebih baik di bawah DS Najib berbanding di era Pak Lah. Jadi tak mustahil majoriti yang diam ini akan memberi tsunami kejatuhan yang teruk pada PR pula di PRU 13 nanti, meluat dek sikap hanya pandai mencari kesalahan orang, tapi bila kena batang hidung sendiri tak dijadikan isu pulak !"

seterusnya

4 comments:

penyokong pembangkang ni memang tahu mengutuk mengkritik tanpa usul siasat.aku sokong permata.aku dulu hantar 2 org anak ke tadika pasti kat 2 tahun tapi tak boleh membaca.bukan apa cikgu bertauliah tak cukup.pengurusan out.dah la bayar yuran bulanan utk buku dan makan.aku ingatkan adala ustaz yg kaya nak sedekAh.takde pun.tempat aku takda permata tetapi ada PRA sekolah.aku hantar anak aku kat situ pula.alhamdulillah dah boleh membaca dgn baik.kelebihan pra tiada yuran bulanan buku alattulis diberi free makan 2 kali sehari free.beli baju kasut dgn beg je.cikgu pun bertauliah sbb dari kementerian dan ada
pemantauan.anak bongsu aku hantar kemas sbb pra tak ambil 4 tahun.kemas lagi best.semua boleh kata free.beg dpt.baju dapat.makan 2 kali.buku alattulis disediakan.diaotrang minta sumbangan 10 sebulan kalau nak beri.aku tak tau nak ckp apa.banyak dah kerajaan tlg terutamanya luar bandar.org yg tak buka mata je yg tak tahu.

ape punya haramjadah sakmongkol nie...perangai mcm sial suka2 nak tuduh ds rosmah...bodoh sangat ke sampai x tau ape yg permata buat...segala kebaikan ds rosmah gabung kn utk permata lg pembangkan bodoh blh buat cite bangang btl

APE PUNYA BANGANG LAH DIE NIE APE YG DS ROSMAH BUAT UTK KEBAIKAN SEMUA BANGSA...PENDIDIKAN UTK PERINGKAT AWAL...DI ZAMAN CANGIH NIE KT HARUS MEREBUT SEGALA PELUANG YG ADA UTK MASA DEPAN ANAK2 KECIL DAN APE YG DS LAKUKAN ADALAH SESUATU YG SANGAT MURNI...KENAPA PEMBANGKANG SAKIT HATI SANGAT AKU X PAHAM

Samangkol ni sapa? Apa yg dia pnh buat keja baik utk negara akak tak pnh dgr apa2 pun menyusahkan lg ada lah.... Lps tu ada hati nk byk bunyi ye... Dgn hak apa dia nk bersuara pun akak tak tau lah... Tak malu btl lah mangkok ni

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu