Saturday, September 15, 2012

Kali ni batu dan paku pulak sambut rombongan bas jelajah PKR !

Rombongan bas Anwar katanya (Malaysiakini lerr..) kena serang lagi . Kali ni kereta pulak kena baling batu , paku di tabur di atas jalan . Hangpa nak tuduh sapa pulak ? UMNO BN lagi ka ? Kalau rakyat dah meluat , apa2 pun boleh jadi la ... tak pun ni 'reverse psychology' punya teknik . Guna momentum kejadian2 sebelum ni untuk buat insiden yang hampir serupa , motifnya nak dapat simpati rakyat ! Prffttt teknik basi laaa .. teknik raih simpati ni kita dapat agak sapa 'mastermind' dia . Lelaki yang selalu pakai 'brace' kat leher tu ... dan juga lelaki yang sama mengaku keracunan arsenik semasa dia merempat dalam penjara . Juga lelaki yang sama mengaku dicucuk dengan virus HIV tapi sampai sekarang tak mampos-mampos lagi .



Lelaki yang juga dikenali 'peliwat tersohor negara' tu memang cukup pandai memutar belitkan cerita . Selalu guna method mencampurkan fakta dan fitnah , ditambah dengan elemen2 muka kesian , pecacai-pecacai yang tak pakai otak cukup percaya dengan cerita-cerita macam ni . Kes vandalism ke atas parti lawan ni memang tak dinafikan ada berlaku , cuma bila mereka yang fikirannya penuh putar belit tahu mereka boleh guna kesempatan ini untuk 'mencipta' lagi insiden-insiden serupa. Rakyat Malaysia ni sebenarnya mudah bersimpati , jadi pembelit-pembelit politik ni menggunakan kesempatan untuk mempergunakan kelemahan itu. Jadi dinasihatkan, berhati-hatilah dengan segala permainan psikologi yang dimainkan oleh pemimpin-pemimpin Pakatan ini . Putar belit mereka bervariasi dan cukup cepat ambik kesempatan 'spin' dengan isu2 yang timbul.

Porahhhhh !!!

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu