Sunday, September 9, 2012

'Bodyguard' Anwar acu pistol sebab keselamatan terancam semasa berada dalam kereta !

Anwar Ibrahim mempertahankan tindakan 'bodyguard' beliau yang dikatakan mengacu pistol semasa insiden bas 'Jelajah Merdeka' PKR .  Dari petikan portal Malaysiakini , 'bodyguard' Anwar menyatakan bahawa tindakan beliau adalah mengikut garis panduan dan beliau menerima ancaman . Mungkin 'bodyguard' Anwar dah lupa bahawa ada video yang menunjukkan 'babak-babak' beliau mengeluarkan pistol . Dan apabila dikatakan menerima ancaman , agak pelik kerana 'bodyguard' berkenaan berada dalam keadaan selamat di dalam kereta dari video rakaman yang ditunjukkan itu . Entah apa yang akan di 'spin' kan pula kali ini .


Anwar bukannya ada dalam kereta semasa insiden pistol tu , keselamatan siapa yang nak dipertahankan , yang katanya mengancam pun dari budak2 kampung yang tak bersenjata ,'bodyguard' nak tunjuk lagak dengan pistol ke ? Ohh ya , ramai juga penyokong2 Pakatan haram ni 'endorsed' perbuatan 'bodyguard' tu , nampak sangat kalau mereka ni suka dengan huru - hara dan keganasan . Asal protes kena acu dengan pistol .. ertinya kalau PR memerintah , inilah demokrasi yang mereka mahukan . Maybe kalau buat demonstrasi .. siap lah kena tembak !


Video penuh boleh dilihat diblog CTS

1 comments:

alamatnya negara ni jadi koboi lah boleh tembank sesuka hati...

polis yg kena belasah oleh puak2 PR tempoh hari pun tak tunjuk pistol..

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu