Wednesday, September 5, 2012

'Amoi' yang pijak gambar PM serah diri !

Selepas pelajar tunjuk punggung kena tahan (khabarnya dibebaskan hari ni) , amoi tunjuk..opss ehh amoi yang pijak gambar PM pulak kena tahan . Tapi dia menyerah diri la. Dari laporan Malaysiakini, amoi yang berusia belasan tahun dari Johor Bharu menyerah diri pada polis pada hari ni. Bagus lah gitu ... Mudah sikit keja polis . Harap polis dapat tanya apa motif dia buat lagu tu ?

Aku rasa selain amoi tu ada gak kawan2 dia yang hadir buat 'ramai' masa malam merdeka tu. Tapi nasib dia malang la sikit sbb gambar dia je yang berjaya di snap oleh wartawan dan dimainkan dalam media utama dan media sosial . Mungkin dah dinasihatkan peguam supaya menyerah diri , maklumlah ko nak lari mana ? Kalau lari lagi berat hukuman agaknya ? Apa pun aku rasa polis tak tahan lama2 tu. Ada la tazkirah dibagi masa dalam balai nanti.
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu