Wednesday, August 15, 2012

Pemuda Bakar Remaja Perempuan 16 Tahun Dicari ! Sebarkan ..

Dalam suratkhabar Metro hari ni , ada keluar cerita pasal seorang lelaki yang menyimbah petrol dan membakar seorang anak gadis . Tindakan lelaki itu dipercaya akibat sikap panas baran beliau , dan anak gadis yang berusia 16 tahun tu pula adalah 'awek' mamat celaka tu . Budak perempuan tu dibakar di dalam semak , sekitar Wangsa Maju Seksyen 1 , dalam pukul 3:15 pagi . Nampak sangat lelaki yang membakar tu memang ada niat nak membunuh .


Walau bagaimana pun dengan kecanggihan teknologi maklumat yang ada pada hari ini , gambar lelaki yang membakar 'awek' beliau itu telah tersebar di dalam Facebook . Aku nak tambah perisa lagi dengan menyebarkan gambar lelaki kejam itu di blog pulak . Ewah - ewah baru 19 tahun dah pandai nak bakar anak orang , kalau dah 29 tahun entah apa pulak yang nak dibakarnya ! Tengok muka lelaki ni memang jambu , kalau masuk penjara .... hmmm confirm la kena ...  lu pikir la sendiri !


Sedikit maklumat untuk mereka yang ternampak mamat ni ;


2 comments:

Insyaallah jumpalah nanti.Nak lari kat maner

kau lelaki memang tarak otak.esok org buat dekat ank bini kau pulak

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu