Monday, August 6, 2012

Peminta sedekah dihalau dalam majlis PAS ?


Negara berkebajikan ke hulu , negara kebajikan ke hilir .. bila ada orang susah datang nak minta derma kena pulak tolak ke tepi . Isk isk isk , apa salah nya diberi barang RM10 kepada mamat tu . Sekurang-kurangnya imej naik la sikit , tengah buat rakaman tu .. kalau diberi derma masa rakaman tu , silap haribulan keluar dalam paper Harakah keesokan harinya tajuk besar "Abby derma RM10 kepada fakir semasa temuramah berlangsung" . Maka makin melambunglah imej wanita muslimah idaman seMalaya ittew. Tetapi apa yang dipertontonkan dalam video Youtube ini amat menyedihkan.. Iye lah memang dah lama isu ni dimainkan dan aku pun ketinggalan , tapi takpe lah saja nak ulang , bagi orang tak lupa..



1 comments:

sepatut nya unit amal pas yang mendapat training dari MOS-SAAD (sekutu rapat PKR)dapat menghindarkan kejadian macam ni . Apa ni kejadian macam ni tak dapat dihindar . Macam mana nak jaga Al-Presiden Ayotollah Sultani Anwar Ibrahim Al Haji 45x . alang alang nak kencing kan ........

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu