Monday, August 13, 2012

Panas !!! Identiti pengkhianat didedahkan

Selama ni kita memang tahu, ada ramai kakitangan kerajaan yang menjadi talibarut pembangkang. Segala dokumen sulit dan rahsia kerajaan mereka dedahkan walaupun tidak memahami keseluruhan isi dokumen sulit berkenaan . Apa yang mereka selalu ulang ialah rasuah, rasuah dan rasuah, tanpa mengetahui intipati yang sebenar.

Mereka ini ialah golongan yang kepala otaknya dah tepu dengan tipu helah dan fitnah pembangkang. Lagi pun kakitangan awam baru sebelum berkhidmat juga dikehendaki bersumpah utk menjaga kerahsiaan. Tak salah untuk kakitangan kerajaan mempunyai pandangan politik yang berlainan, sekurang-kurangnya berlaku jujur dengan tugas yang diamanah dan sumpah untuk menjaga kerahsiaan.

Berikut ialah pendedahan The Unspinners mengenai salah seorang pengkhianat yang tertangkap. Perati betul-betul wajah orang ini dan fikirlah apa yang mampu dilakukan oleh orang yang berani tikam belakang 'team' sendiri? Samada betul atau tidak, kenapa perlu pilih untuk dibuat pendedahan awam secara terbuka yang akhirnya tak berapa dapat sambutan,mungkin kerana rakyat lebih bijak berfikir setelah 'terkena' auta Rafizi dengan isu NFC.

"Ini dia Mak Lampir yang bocorkan. Nama dia adalah Dato Fauziah Yaacob, Setiausaha bahagian perolehan, Kementerian Kewangan yang duduk dalam tender board.

Dia yang nak sangat kasi projek tu kepada Balfour Beatty yang angkuh tak mahu tolak ansur."

Seterusnya di , http://theunspinners.blogspot.com/2012/08/nak-tahu-sapa-bocor-rehsia-projek-lrt.html

Hmm betul lah jangkaan aku masa isu LRT George Kent ni mula2 keluar, ada orang berkepentingan yang tak puas hati rupanya . Entah kenapa beria-ia sangat mahu konsortium yang tak nak bertolak ansur mendapat projek tu . Anda rasa apa yang saya rasa ? Tak tuduh ...aku tanya jahh ni.
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu