Friday, July 6, 2012

Positif heroin dalam ujian air kencing Uncle Seekers?

Aku bukan tuduh, tanya ja ni . Tu pun dapat maklumat yang tak dapat nak dipastikan kebenarannya. KALAU lah benar , manusia yang digelar Uncle Seekers ni memang tak layak menegur orang apatah lagi seorang Sultan kerana diri sendiri pun tak betul. Lu 'consume' heroin/dadah lu berani nak kata orang lain tak betul atau jahat. Memang dasar hipokrit tahap bangsat lah ni.
Mungkin uncle seeker memegang konsep aku buat takpe orang lain x boleh . Ini lah barangkali konsep yang diperkenalkan oleh lobai2 PASh , alharammu walhalalku . Pernah aku jumpa budak punk,yang togak arak,main pompuan,hisap dadah dan segalanya ,bangga pulak bercerita dengan aku perkara2 yg dilakukan . Tapi bila mai bab politik, dibantainya UMNO/BN dan disanjungnya PAS kononnya parti memperjuangkan agama.

Aku pun tak faham apa yang ada dalam kepala orang jenis macam ni. Adakah mereka rasa kalau menyembah PAS ,dosa2 yang mereka lakukan boleh dpt discount? Opss terlebih suda dari topik asal .

Hehe ok again pasal Uncle Seeker, aku boleh katakan mamat ni mungkin menghadapi masalah delusional yang melampau, mungkin masa tulis blog tu mamat tu tengah highhh..apa pun kalau betul dari mana dia dapat dadah tu kena siasat. Check kat rumah kalau2 ada stock yg banyak...perghhh silap haribulan boleh kena gantung sampai mati..RIP , itulah baru betul kerana mulut badan binasa.


Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu