Saturday, July 28, 2012

Pemimpin keteguran bukti blogger Pro-BN bukan pecacai & penjilat .

2-3 hari kebelakangan ni aku tengok banyak betul hentam DSU Rais Yatim , mula-mula pasal logo . Aku tak hentam tapi aku tegur je , memang logo tu agak tak hensem . Hari ni pula aku tengok 'wave' nya makin menjadi-jadi pulak , sekarang brother aku dari Nadi Rakyat , Waris Amp pun dah start hantam kow-kow . Jadi untuk tahu apa ceritanya aku tengok la lirik lagu merdeka yang ramai orang kata agak geli-gelemen bila melihat liriknya. Jadi bila aku teliti lirik lagu merdeka yang terbaru ni , baru lah aku faham kenapa orang hantam kow-kow punya. Minta maaf cakap dan aku cakap yang betul ni , memang lirik lagu tu bunyinya bodek melampaui batas ! Boleh nangesss gua sebagai penyokong tegar Barisan Nasional bila baca lirik lagu tu .



Bagi mereka yang berjawatan samada dalam BN,UMNO dan kerajaan .. hentikan lah  budaya bodek-membodek secara melampau ni . Bagi aku untuk memajukan diri perlu ada teguran , orang yang dibawah perlu menegur jangan cerita benda yang enak-enak saja . Kita tak mahu pemimpin dibuai mimpi indah , kita nak pemimpin sentiasa 'alert' dan dengar denyut nadi rakyat .. Analoginya doktor yang 'check' pesakit takkan lah nak bagi tau pesakit tu dia takde masalah apa2 demi menyenangkan hati pesakit,  sedangkan hakikatnya pesakit tu ada masalah yang teruk. 

Ok , cukup lah aku berceloteh disini .. mai baca luahan blogger Waris Amp tentang kekecewaan beliau tentang budaya bodek membodek ni . Kabarnya DSU Rais Yatim terkena tempias pegawainya ? Betul ke?


dari catatan Waris Amp ;

"HAH!! KAN WA DAH CAKAP!! PEGAWAI RAIS YATIM CUBA MALUKAN BOSNYA SENDIRI!! SEBELUM NI WA ADA TULIS DALAM ENTRI WA : RAIS, KENAPA PEGAWAI KAU NAK MALUKAN NAJIB??

Sekali betul-betul kes PEGAWAI dia cuba sabotaj ke ni?! Sabotaj Najib atau sabotaj Rais sendiri aku tak pasti la... Pegawai dia ni perangai agak haramjadah jugak. Pernah sekali tu pegawai dia ni nak beli PaperWaris, tapi syarat nak letakkan cerita yang memburukkan UMNO!! Katanya nak ramaikan pembaca! KONON!! Puiii!!

Sumpah WA tak jual PaperWaris! Biar dia pangkat Datuk sekalipun. Apa maksud lu nak ramaikan pembaca dengan mengutuk UMNO? Lu nak kata penyokong UMNO dah kurang kah? WA sengaja senyap sebab ini hal peribadi sebelum ni. Tapi WA berkali-kali pesan dalam blog dan page WA..bab personal WA masih boleh tolak ansur.. tapi kalau cubaan sabotaj terhadap PM. WA rasa takdak guna WA tolerate.WA pukul keliling punya. Ini saja cara ajar sampah parasit yang memburukkan nama kerajaan BN."


0 comments:

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu