Monday, July 16, 2012

Peguam PKR 'Pembuli Kanak-Kanak' letak jawatan Ahli Majlis MBPJ !


Ingat lagi tak peguam wanita PKR yang cakapnya sentiasa berapi-rapi dan penuh lagak ittew ? Tak ingat ? Ok hint satu lagi ... beliau adalah pembuli kanak2 , cuba 'refer' video kat bawah ni . Tentu semua dah tau kan lepas tengok video ni . Ha ha ha .. kalau sesiapa yang follow twitter latheefakoya ni, dia punya posting bukan main lagak lagi, sebelum ni dia adalah antara 'pengampu' tegar ketua umum yang kerap sekali dihujani pelbagai skandal seks lengkap dengan bukti bervideo ! Ok , kali ni bukan nak cerita pasal ketua umum , tapi cerita pasal latheefakoya .



Dari cerita yang diperoleh, ura2 untuk memecat beliau dari jawatan Ahli Majlis MBPJ adalah disebabkan kelantangan beliau mengkritik pentadbiran negeri , dikatakan juga dia ni tak puas hati dengan ketua umum dan beberapa pemimpin tertinggi yang lain . Sumber cerita ni dari FMT dan Antarapos . Tapi peguam PKR ni tak nak bagi komen bila dihubungi wartawan Antarapos. Berita yang aku dapat pagi ni dari twitter Malaysiakini , Latheefa Koya dah letak jawatan sebagai Ahli Majlis . Itu lah yang sebaiknya, sebelum kena tendang baik 'blah' dulu . Apa yang aku nak komen kat sini ialah PKR bakal melingkup tak lama lagi kerana jenis tak boleh nak kena kritik . Sebelum ni aku tak tau pula dia ni kuat kritik pemimpin PKR , maksudnya kritikan yang dibuat adalah belakang tabir bukan secara terang-terangan . Itu pun tak boleh terima ???


Bayangkanlah... kalau puak2 PKR ni ambik alih negara , kalau orang sendiri yang 'aktif' berjuang memperlekehkan BN dan UMNO pun dicantasnya , apatah pula kalau rakyat2 biasa ni . Hukuman kejam apakah yang akan menanti kalau dasar2 mereka dikritik ? Sekarang sorang lagi pemimpin PKR bakal berambus dari parti menambahkan lagi senarai2 yang telah berambus sebelum ini . Semoga 'pecacai-pecacai' dapat berfikir dengan melihat perkembangan terbaru ini ..sayonara !

2 comments:

Dia letak jawatan sebab nak tumpu pada bisness guamannya berpartner dengan Sivarasah Rasiah mensakau duit warga Felda. Khabarnya si Koyaknya dah berkira-kira akan sakau lebih RM500 juta sekiranya memenangi beberapa kes saman Felda di Pahang dan Johor.

Kerja sebagai ahli Majlis Perbandaran di Selangor memang banyak masyuk tapi banyak jugak kena keluar untuk beli dan dapat setiap projek. Minah ni mana tahan dok asyik kena huluq tapi hanya dapat projek ciput tak berbaloi dengan wang yang dileburkan.

Apa skandal yg menyebabkan dia letak jawatan?

SPR AKAN GUNA TAKTIK KOTOR UTK PASTIKAN NURUL IZZAH KALAH DI LEMBAH PANTAI? Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu