Friday, June 1, 2012

Bukti bergambar ,kerajaan PAS Kelantan pernah menerima sumbangan RM4 billion . Highway hanya bernilai RM1.8 billion !

Terlebih dahulu aku nak meminta maaf atas keterlanjuran 'posting' terdahulu mengenai pembinaan leburaya di Kelantan . Beria-ia aku kata kerajaan PAS Kelantan takkan mampu untuk mengumpulkan dana sebanyak RM1.8 billion dalam tempoh 3 tahun kerana takkan ada orang yang sanggup menderma duit dalam jumlah yang banyak . Jangkaan aku walau bagaimanapun meleset beb ! Rupanya pada tahun 2010 , ada sebuah syarikat korporat yang menderma kepada kerajaan PAS Kelantan sebanyak RM 4 billion ! Nama syarikat tu ialah I'da World . Dalam satu laporan akhbar, syarikat itu mendakwa sumbangan yang dibuat kepada kerajaan PAS Kelantan takde kena mengena dengan projek yang diperoleh dari kerajaan negeri sebanyak RM 300 billion !!! Wahh hebat betulll kerajaan negeri Kelantan , boleh bagi projek RM 300 billion ? Jumlah bajet tahun 2012 untuk Malaysia baru RM 232.8 billion ... gua confuse ! Keh keh keh . Jangan marah .. gua gurau je beb ! (sumber)

2 comments:

Salam Perjuangan,

Jutaan Terima Kasih kerana melayari Blog Gelombang Rakyat.

Blog anda telah dipautkan dalam senarai blog pilihan di Gelombang Rakyat.

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

terima kasih saudara Gelombang Rakyat

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu