Saturday, June 16, 2012

Amukan Lebai PAS di ceramah Debat Rakyat PJS1 , Zul Nordin selamat , muka pengerusi majlis kena lempang !

Semasa Zul Nordin di'serang' oleh puak2 pakatan haram di PJS1, 2 bijik mata ni melihat kejadian dari awal mula ceramah sampai habis . Ceramah dijadualkan bermula pada pukul 9.00 malam , aku sampai lebih kurang pukul 8:45 malam . Dekat masjid aku nampak orang tengah buat kuliah lepas sembahyang Isya . Pakai pembesar suara, khemah ceramah pulak di sebelah masjid . Lebih kurang pukul 9:15 malam, kuliah dalam masjid selesai . Kemudian diaorang bersolat guna pembesar suara.


Masa tu Zul Nordin dah sampai ke lokasi ceramah . Namun sebab nak menghormati majlis, penganjur menunggu orang dalam masjid selesai bersolat . Aku rasa diaorang buat solat sunat kot, tapi yang peliknya perlu ke dengan pembesar suara segala ? Lepas solat berdoa .. pun pakai pembesar suara. Penganjur tunggu sehingga semuanya selesai. Lebih kurang 9:30 malam baru lah ceramah dimulakan ... Biasa lah kalau Zul Nordin punya ceramah , dia punya 'point'2 boleh bikin telinga orang yang terkena batang hidung panasss . Masa tu lah aku mula dengar suara2 sumbang ganggu ceramah .Penipu, balik kulim, scorpene, kena beli, altantuya dan sebagainya ... tapi Zul NOrdin tetap 'cool' je malah pulang paku buah keras ... orang2 pro-UMNO kat ceramah tu apa lagi... bertepuk sakan lah .

Yang 'langau'2 dok buat bising makin panas, dah jadi makin galak pulak provoke . Tiba2 aku perasan suara budak2 belum baligh pun 'join' sama , jerit penipu, penipu, penipu... masa ni Zul Nordin tengah cerita pasal sejarah 13 May , aku pelik budak2 ni pun tak lahir lagi maacam mana depa boleh kata penipu ... rupa2 nya aku perasan dalam ramai budak2 tu ada sorang lelaki dewasa macam bercakap2 dengan diaorang... emmm patut lah, rupanya diupah untuk menjerit-jerit macam beruk . Lebih kurang 12:00malam ZUl Nordin mengakhiri ceramah, dia kata "tuan-tuan, urusan saya dengan tuan2 dah selesai , sekarang saya buka sesi soal-jawab dengan cicak2 mengkarung" , lebih kurang gitu la bunyinya .


Kali ke dua bila diulang untuk bersoal jawab , segerombolan pak lebai datang dari masjid bersebelahan, perghhh macammm gangster ! Dia naik ke pentas ceramah dan terus dilempangnya pengerusi majlis ! Aikkk?? Apsal pengerusi majlis pulak kena lempang, yang ko hangin dekat Zul Nordin , masa ni geng2 penganjur ceramah dah turun nak back-up Zul Nordin ,anak pengerusi majlis yang kena lempang tu pun turun nak 'demah' pak lebai yang melempang bapak dia,mujur disabarkan. Geng2 'sarban ketat' pun turun sekali, memang nampak macam nak gaduh besar . Kereta polis dah masuk kawasan tu ,


Zul Nordin dibawa masuk kedalam kereta . Sesambil tu aku dengar ada orang berselawat guna microphone , mungkin untuk redakan keadaan, maklum la melayu sama melayu bergaduh..orang lain tepuk tangan. Lepas kereta polis bawak Zul Nordin keluar dari kawasan tu baru keadaan reda sikit . Kereta polis yang bawa Zul Nordin sebelum tu dikepung oleh lobai2 sarban ketat ni sambil melaung-laungkan trademark diaorang...Takbirrr .

5 comments:

Inilah ajaran syaitan Nick Aziz maka penyokong kaki samseng.Langsung tiada budaya islam.Inilah wajah sebenar PAS-Parti Ajaran Syaitan.

Yg menghasut budak2 tu yg bangsat, budak2 tu lsg tk tau pasal 13Mei, agaknya yg hasut tu pun ikut bunuh Melayu masa tu agaknya!!!..dasar bangsat

Tampor je balik lebai2 setan tu sampai tercabut kopiah. Lepas tu hantuk kepala depa kat tiang talipon bagi wayar2 yang short circuit dalam kepala tu ok balik. Gitu je cara nak ajor puak pengikut setan ni.

Melayu2 yg tak sedar diri dan lupa daratan!!

Yang best nya yb zull senyum je menyambut musuh yang menghampirinya.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu