Tuesday, May 1, 2012

Guru Kencing Berdiri, Anak Murid Kencing Berlari : Skandal Seks Terbaru Pemimpin Pakatan ?

Belum selesai cerita video Azmin memberi isyarat supaya pendemo2 Bersih 3.0 supaya merempuh pagar di Dataran Merdeka , timbul satu lagi kontroversi video seorang lelaki yang menyerupai beliau bersama seorang wanita di bilik air . Persoalannya benarkah lelaki yang berada di dalam video kontroversi terbaru itu ialah Azmin?  Buat masa sekarang video penuh tak dikeluarkan lagi , cuma beberapa 'caption' yang agak nakal. Persoalan sekarang siapakah wanita itu dan siapakah lelaki itu ?


Azmin Ali sebagai pemimpin Pakatan wajib menjelaskan kepada penyokong-penyokong beliau skandal terbaru yang melanda untuk menepis imej buruk pemimpin2 Pakatan yang selalu saja diselubungi dengan tuduhan2 skandal seks . Video 'China Doll' dan Anwar , kes Badrul Amin dan terbaru dipercayai Azmin Ali . Adakah Azmin akan juga memberi jawapan penafian seperti boss beliau iaitu lelaki di dalam video perutnya lebih buncit ?


Apa penjelasan Azmin sekarang ? Sidang akhbar mengenai penafian beliau terbabit dalam memberi arahan supaya peserta Bersih 3.0 merempuh hadangan sudah dibuat . Pengundi-pengundi sekarang sedang menunggu penafian tentang video yang terbaru ini , atau adakah Azmin nak menunggu sehingga video penuh keluar ? Kali ini video bukan versi 'black & white' hampir segalanya jelas..

7 comments:

Aii...aku tengok si Azmin tu mcm x de perasaan je! Patut la dgn bini sendiri pn x bernafsu! Agaknya lbh berselera dgn jantan kut!

bukan, kita tak blh tgk dari sudut tu, bg aku, dia ni seorang yang bermotivasi, kalau org yg lagi tua kutuk pun blh keluar video, takkan dia sebagai pelapis tak blh buat? jadi kene la tunjuk bukti, bos blh buat , aku pun blh buat hahahaha. jadi pada pandangan saya, kalau terpilih menang pilihanraya nnt, beliau mungkin mencadangkan lebih byk tandas dibina bagi tujuan -tujuan murni yang mcm ni, yang tak sempat balik rumah atau cari hotel HAHAHAHAHHA

hahahah....ada lagi video seks?.....wahhhh......nampaknya PRU 13 x lama lg la kot...tp eh kenape mcm2 skandal seks dikluar tp mcm xdak effect ja?......cina ttp x sokong BN....Melayu ttp pecah 2......apa kesannya semua ni...cuba sapa2 komen tgk.....

mungkin peperangan jalan penyelesaiannya macam di libya

sebagai umat islam dan rakyat Malaysia Azmin spatutnya mengambil tindakan berikut :-
1. saman semua bloger yang menyiarkan gambar fitnah tersebut.
2. cabar semua bloger agar bersumpah laknat dengan bersaksikan kesucian al-quran (aku ada baca kisah sumpah laknat dalam majalah al-hidayah keluaran bulan mei - kalau kau orang berminat bolih lah beli sekarang, banyak juga hadis yang bolih menjadi sumber rujukan dalam majalah tersebut).
buktikan anda adalah seorang lelaki bermaruah, benar dan tidak dayus.
pepatah melayu berkata kalau takut bermain ombak jangan jadi nelayan di laut dalam.
takut kerana salah berani kerana benar. takut tersalah mati menjadi nanar.

anuar pun masa kes liwat 2 owank swuh pi wat sumpah laknat xnak....nmpak sgt salah..swuh azmin 2 dulu wat sumpah laknat

Aku rasa kita tok sah dok maki sana sini. Lebih baik kita kuatkan tekad dalam hati. Bagi aku,

Aku tak akan sekali-kali sokong lagi makhluk perosak ni sebagai pemimpin.

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu

Link Blogger Negeri Sembilan / Melaka/Johor