Tuesday, April 24, 2012

Zalim ! Kucing dibakar hidup2 di bawah pemerintahan kerajaan PAP Singapore


Walaupun cerita ni takde kaitan dengan politik , aku nak 'share' jugak perangai buruk sesetengah manusia ni ! Kejadian berlaku di Singapore bila 78 tahun bernama Chua Tuang Seng . Kejadian ni berlaku bila lelaki tu hanginn satu badan bila kucing Parsi jiran dia berak depan pintu apartment . Dicurahnya minyak tanah (kerosene) ke atas badan kucing Parsi tu dan dinyalakan pulak dengan api.  Isk isk isk .. apalah yang kucing tu tau , kalau tak puas hati bakar je jiran dia sebab tak reti ajar kucing ! Apa pun mahkamah telah menjatuhkan hukuman terhadap lelaki tu apabila diperintahkan membayar saman sebanyak SGD 3,000 .  Menurut sumber, kucing tu tak mati , tapi dirawat selama 4 hari akibat kesan terbakar .


cerita lebih lanjut di sini . 

2 comments:

Peribadi seorang manusia blh dilihat dari cara dia melayan binatang. Ajar anak kau menyayangi haiwan dan dia akan membesar menjadi seorang yg berhati mulia dan penyayang, insyaAllah.

Anjing kurap kat Dataran nak layan macam mana ya?

NURUL IZZAH HINA ORANG MENINGGAL DEMI POLITIK!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Post a Comment

Link Blogger Penang / Kedah / Perlis

Link Blogger Pahang / Kelantan / Terengganu